دو شهید در کرانه باختری و نوار غزه

دو شهید در کرانه باختری و نوار غزه
دوشنبه 1 مرداد 1397 - 11:39

در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در کرانه باختری، یک نوجوان 17 ساله شهید شد؛ یک فلسطینی هم که حدود سه هفته پیش در نوار غزه مجروح شده بود، امروز به شهادت رسید.

العالم- فلسطین اشغالی 

 صبح امروز (دوشنبه) مردم نوار غزه و کرانه باختری با انتشار خبر شهادت دو فلسطینی آغاز شد. 

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز  به اردوگاه «الدهیشه» در جنوب بیت‌لحم کرانه باختری یورش بردند و درگیری‌های سختی میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «وطن»، طی این درگیری‌ها یک نوجوان 17 ساله به «ارکان ثائر مزهر» به شهادت رسید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به سینه این نوجوان فلسطینی اصابت کرد. وی فورا به بیمارستان «بیت جالا» منتقل شد اما ضربه، کاری بود و پزشکان اعلام کردند که موفق نشدند جان او را نجات دهند.

دو جوان دیگر نیز از ناحیه پا زخمی شدند و دو جوان هم بازداشت شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین هفته جاری «محمود زاید» نوجوان مبتلا به «سندرم داون» در کرانه باختری را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند به نحوی که دست وی شکست و واکنش‌های بسیاری در پی داشت.

منابع بیمارستانی صبح امروز از شهادت «کرم ابراهیم عرفات» از ساکنان خانیونس خبر دادند. وی حدود سه هفته پیش در راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه بشدت زخمی شده بود. 

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس (10 فروردین) در طول مرز شرقی نوار غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ پیشتر به شهادت رسیدن بیش از 140 فلسطینی در این تظاهرات اعلام شده بود.

پربیننده ترین خبرها