معاون كميسيون امنيت ملي و سیاست خارجی مجلس شوراي اسلامي:

منطقه تحمل جنگ با ایران را ندارد

منطقه تحمل جنگ با ایران را ندارد
جمعه 17 شهريور 1391 - 14:16

العالم، تهران - معاون كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي توان جنگ با ايران را ندارند، هدف از اين لفاظي ها را تقويت روحيه و جنگ لفظي عنوان کرد.

" اسماعیل کوثری"روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم، تهدیدات آمریكا و رژیم صهیونیستی را نشانه ناتواني آنها در برابر ایران دانست و گفت: اختلاف ميان آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي درباره برنامه هسته اي ايران و تهديد آنها به حمله علیه ایران مساله تازه ای نیست.
معاون كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، گفت:حمايت 120 كشور جنبش غیر متعهدها از ايران و برنامه هسته ای ایران، مشكلات آمريكا و رژیم صهیونیستی را بيشتر كرده است.
كوثري با تاکید بر تعهد ایران به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای و همکاری با بازرسان آژانس بين المللي انرژي هسته اي، تهديدات رژیم صهیونیستی علیه ایران را جنگ رواني دانست و گفت: شكست صهیونیست ها در لبنان باعث احساس ياس در آن ها شده است؛ پس از آن، رژیم صهیونیستی می خواهد با این لفاظی ها روحيه اش را تقويت کند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مي داند حمله به ایران باعث نابودي اش خواهد شد، تهديد عليه ايران را با انتخابات رياست جمهوري آمريكا و تلاش رژیم صهیونیستی براي وارد شدن به آن مرتبط دانست و تاکید کرد: شاید جمهوری خواهان بخواهند اوباماي دمكرات را درگیر جنگ با ایران کنند، چون خودشان هرگز جرات چنين اقدامي را ندارند.
كوثري، افزود: نيروهاي نظامي ايران كاملا آماده مقابله با اين حمله هستند و از سوی دیگر منطقه هم تحمل جنگ را ندارد. 
  7-11:48


پربیننده ترین خبرها