خبرنگار العالم گزارش داد؛

61 حمله جنگنده های سعودی به استان های یمن در کمتر از 24 ساعت

61 حمله جنگنده های سعودی به استان های یمن در کمتر از 24 ساعت
شنبه 6 مرداد 1397 - 09:22

جنگنده های ائتلاف سعودی امریکایی در 24 ساعت گذشته بیش از 61 بار به چند استان یمن حمله کردند؛ در این حمله ها خسارات سنگینی به منازل مردم و اموال عمومی وارد آمد.

العالم - یمن

یک منبع امنیتی در گفتگو با خبرنگار العالم در یمن گفت: جنگنده های دشمن 6 بار به شهر الزیدیه، 3 بار به شهر زبید و دو بار به کارخانه پلاستیک سازی العوادی در کیلومتر 16 شهر الحالی در استان الحدیده حمله کردند.

در استان الحدیده جنگنده های متجاوز به ساختمان رادیو الحدیده و اسکله ماهیگیری شهر حمله کردند در این حمله خسارت های سنگینی به ایستگاه تصفیه آب شهر الحدیده نیز وارد آمد.

همچنین بر اثر انفجار بمب خوشه ای بر جای مانده از تجاوز جنگنده های دشمن، در منطقه البدوه در شهر زبید یک غیر نظامی به شهادت رسیده و 3 نفر دیگر مجروح شدند.

جنگنده های دشمن همچنین به یک مزرعه در شهر باجل و چندین مزرعه در در روستای المنقم در شهر الدریهمی و یک منطقه تجاری در همین شهر حمله کردند. همچنین دو نوبت به منطقه رأس عیسی و یک نوبت به شهر زبید در الحدیده حمله کردند.

این منبع آگاه افزود در استان صعده نیز جنگنده متجاوز یک بار به منطقه قاره در شهر مجز و 4 نوبت به شهر الظاهر و دو نوبت به منطقه علاف در شهر سحار و 4 نوبت به منطقه الازقول در شهر سحار و یک بار به منطقه البقع در همین استان حمله کردند.

جنگنده های دشمن همچنین در دو نوبت به منطقه آل ذریه در شهر سحار و یک بار به منزل یک شهروند در شهر ضحیان حمله کردند.

دشمن متجاوز همچنین مناطق مسکونی در شهر مرزی شدا را آماج موشک و توپخانه قرار داده و یک منزل را ویران کرده و با حمله موشکی و توپخانه ای به شهر مرزی منبه، خسارت های سنگینی به دارایی هایی مردم وارد کرد.

جنگنده های دشمن همچنین در 7 نوبت به منطقه شوابه در شهر ذیبین در استان عمران و 7 نوبت بخ مناطق مختلف در شهر المرزق در استان حجه حمله کردند.

در استان ریمه نیز جنگنده های سعودی در 5 نوبت به منطقه جبل برد در شهر کسمه جمله کرده و برج های مخابرات را هدف قرار دادند. همچنین به شهر المصلوب در استان الجوف حمله کردند در این حمله چند رأس چهارپا تلف شدند.

جنگنده های دشمن به منطقه جبل تویلق در جیزان هم حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها