"نتانیاهو" از "اوباما" روی گردانده است

پنج‌شنبه 23 شهريور 1391 - 09:01

كارشناس سياسي فلسطيني تأکيد کرد، "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در سفر آتي به واشنگتن، با "باراک اوباما" ديدار نخواهد کرد.

" اشرف العجرمي" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: نتانياهو که نتوانسته مسئولان ارشد آمريكا را با سياست خود مبني برای حمله به تأسيسات هسته اي ايران همراه كند، هم اكنون درپي امتيازگرفتن از آمريكا است؛ به همين دليل در انتخابات رياست جمهوري آمريكا دخالت و از "میت رامنی" نامزد حزب جمهوري خواه حمايت مي كند.

العجرمي افزود: نامزد حزب جمهوري خواه آمريكا وعده هاي زيادي به رژیم اسرائيل داده است كه همين امر دلیل حمايت رژیم اشغالگر از وي است .

این كارشناس فلسطینی خاطرنشان کرد: نتانياهو با اعتراضات عمومي در رژیم صهیونیستی به علت بروز بحران هاي اقتصادي و اجتماعي مواجه است، و مي خواهد افكار عمومي  را از این بحران‌هاي شديد منحرف كند.

العجرمي درباره مشخص نشدن زمان ديدار نتانياهو با اوباما در سفر آتي نخست وزیر رژیم اشغالگر به واشنگتن، گفت : اوباما به خوبي مي داند كه اهداف نتانياهو از اين ديدار چيست به همين دليل نمي خواهد كه در ديداري كه هيچ نتيجه اي ندارد، حضور يابد و ترجيح مي دهد كه چنين ديداري را برگزار نكند.

 

FF-13-19:10



پربیننده ترین خبرها