اعتراف ائتلاف متجاوز سعودی به شلیک 3 موشک بالستیک به اراضی خود

اعتراف ائتلاف متجاوز سعودی به شلیک 3 موشک بالستیک به اراضی خود
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 22:22

شماری از سربازان سعودی در دو عملیات نیروهای مشترک یمن که پایگاه المستحدث و الهجله در نجران را هدف قرار داده بود،کشته شدند.

العالم عربستان

شماری از مزدوران از جمله سودانی ها نیز در حملات به پایگاه های آنان در جیزان کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی نیز توانستند، نفوذ مزدوران القبیطه در استان لحج را ناکام بگذارند.

در این دو عملیات ویژه درنجران واقع در جنوب عربستان، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی پایگاه سعودی المستحدث و پایگاه الهجله را هدف قرار دادند به گونه ای که پس از بررسی دقیق برای اجرای حمله به این دو پایگاه سعودی ، طرح دقیقی اجرا شد.

این عملیات با نصب کمینی برای یکی از خودروهای ارتش سعودی و سپس مین گذاری انجام شد که انفجار آن به انهدام خودرو و  کشته شدن سرنشنیان آن منجر شد.

نیروهای یمنی پس از اینکه به پایگاه های سعودی رسیدند ، استحکامات این پایگاه ها و اردوگاه ها و خودروهای ارتش سعودی را با گلوله های آرپی جی هدف قرار داده و زخمی هایی بر جای گذاشتند.

در زمان کوتاهی از درگیری ها ، نیروهای مشترک یمنی توانستند بر این دو پایگاه تسلط یافته و شماری از سربازان سعودی را از بین ببرند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به پایگاه مزدوران ارتش سعودی در شرق جبل الدود حمله کردند به گونه ای که شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و برخی از جمله سودانی ها زخمی شدند .

این در حالی است که عربستان سعودی نیز به هدف گیری خاکش با موشک های بالستیکی یمن اعتراف کرد و گفت: این ائتلاف ،سه موشک بالستیکی یگان موشکی یمن از استان عمران در شمال این کشور به سوی جازان در جنوب عربستان  را ره گیری کردند بدون اینکه از خسارتها سخنی بگویند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در لحج نیز از پیشروی مزدوران متجاوز به منطقه عیریم در القبیطه در استان لحج جلوگیری کردند که به زخمی و کشته شدن شماری از آنان و انهدام یک خودروی زرهی و نظامی منجر شد.

پربیننده ترین خبرها