فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد:

خودکفایی نیروهای مسلح ایران در تمام عرصه های دفاعی

خودکفایی نیروهای مسلح ایران در تمام عرصه های دفاعی
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 10:41

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه های دفاعی روی پای خود ایستاده و به خودکفایی رسیده اند و می توانیم توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادر هم قرار دهیم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو  در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن و  خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی ادامه داد: از این رو ما تمام کسانی که در یگان های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح ارائه دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: تمام کسانی که می توانند ابداعات و اختراعاتی داشته باشند، طرح‌های خود را در قالب این جشنواره هر 6 ماه یک‌ بار در تهران متمرکز می‌کنیم و داوران و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید می کنند و آنچه راکه مورد نیازشان باشد، به تولید انبوه می‌رسانیم.
امیر سرتیپ حیدری خاطر نشان کرد: در قالب طرح لبیک 28 از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و امروز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و این دستاوردها می تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه هم قرار گیرد.

پربیننده ترین خبرها