فرود اضطراری چهار هواپیما به دلیل تهدید بمب گذاری

فرود اضطراری چهار هواپیما به دلیل تهدید بمب گذاری
جمعه 26 مرداد 1397 - 06:23

مقام های شیلی از فرود اضطراری چهار هواپیمایی مسافربری در کشورهای شیلی و پرو در پی دریافت خبر احتمال بمب گذاری در آن ها خبر دادند.

العالم-آمریکا

مقام های هواپیمایی شیلی گفتند که پس از دریافت خبر احتمال بمب گذاری، چهار هواپیمای مسافربری مجبور به فرود اضطراری در شیلی و پرو شدند.

به گفته این مقام ها، دو فروند از این هواپیماها متعلق به هواپیمایی لاتما پرو و دو فروند دیگر به شرکت اسکای کشور شیلی تعلق دارند.

براساس بیانیه هواپیمایی شیلی، مسافران این هواپیماها تخلیه شده و هواپیماها در حال حاضر در کنترل ماموران امنیتی برای خنثی سازی بمب های احتمالی هستند.

همچنین وزارت ترابری پرو در بیانیه ای گفت که یک هواپیمای مسافربری شرکت لاتما که لیما پایتخت این کشور را به مقصد سانتیاگو پایتخت شیلی ترک کرده بود، به دلیل تهدید بمب گذاری مجبور به بازگشت و فرود اضطراری شد.

براساس این بیانیه، آسیبی به هیچ یک از مسافران این هواپیما نرسیده و گروهی برای خنثی کردن مواد منفجره اعزام شده اند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز در گزارشی نوشت که ظاهرا این تهدیدها نادرست بوده و نیروهای امنیتی تاکنون هیچ بمبی در این هواپیماها نیافته اند.

افزون بر این تهدیدها که از طریق تلفن به دفتر مدیر عامل هواپیمایی مسافرتی شیلی ارسال شده، تهدیدهای دیگری نیز پیرامون بمب گذاری در پروازهای تجاری از سوی این هواپیمایی دریافت شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها