کارشناس سوری:

تحریف سخنان فرمانده سپاه، مذبوحانه و مغرضانه بود

تحریف سخنان فرمانده سپاه، مذبوحانه و مغرضانه بود
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 18:45

کارشناس سياسي و رسانه اي سوري، تحريف سخنان سرلشکر جعفري فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را اقدامي مغرضانه و هدفمند به منظور سرپوش نهادن بر نقش آشکار برخي کشورها در ريخته شدن خون مردم سوريه دانست.

دکتر ریاض الاخرس، دوشنبه شب در گفت و گو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: سرلشکر جعفری، حضور نظامی ایران در سوریه را نفی کرد، اما رسانه های مغرض برخلاف آن را منعکس کردند.

کارشناس سوری افزود: این قبیل اقدامات مذبوحانه، حاکی از ناکامی کامل کسانی است که بر ضد سوریه توطئه می کنند. سرلشکر جعفری دربارۀ کمک های فکری و مشاوره ای به سوریه سخن می گفت و اگر سخن از حضور نظامی بود، دیگر اشاره به کمک های فکری ضرورت نداشت. از طرفی، سوریه کمبود نیرو ندارد که بخواهد از ایران یا دیگر کشورها کمک بگیرد. ارتش سوریه تاکنون تنها بخش کوچکی از نیروهای خود را در وقایع اخیر به کار گرفته است.

 اين فعال رسانه اي سوري گفت: تحريف اظهارات فرمانده نظامي ايران درخصوص سوريه، در راستاي حمله رسانه هاي وابسته به برخي كشورهاي عربي و منطقه اي مانند قطر و عربستان و تركيه براي وارونه جلوه دادن واقعیت حوادث سوريه است و علاوه بر این، رسانه هاي بين المللي كه توسط برخي جريانها و طرف هاي مخالف با محور مقاومت در برابر رژيم اشغالگر هدايت مي شوند نیز به جنگ تبلیغاتی علیه سوریه دامن می زنند.

 وي افزود: آنها  که  در پس پرده تحريف اظهارات جعفري قرار دارند،، همان کسانی هستند كه تروريست ها را به سوريه مي فرستند و از آنها حمايت تسليحاتي مي كنند. آنها به دنبال توجيه اين اقدامات ناپسند خود هستند، اقداماتي كه با قانون بين المللي و انساني و همه شريعت ها و ادیان مغایرت دارد. به همین دلیل اظهارات فرمانده ايراني را در مورد حضور نيروهاي ايراني در سوريه تحريف كردند تا دخالت نظامي آشكار خود را در امور سوريه توجيه كنند.



پربیننده ترین خبرها