اعتراف لیبرمن به همراهی آمریکا با جنایات اسراییل در منطقه

اعتراف لیبرمن به همراهی آمریکا با جنایات اسراییل در منطقه
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 08:37

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار دوشنبه شب خود با «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در سرزمین های اشغالی، اذعان کرد، واشنگتن فرصت زیادی به تل آویو برای مانور داده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم» لیبرمن در این دیدار در خصوص بسیاری از مسائل امنیتی از جمله ایران، سوریه، لبنان و نوار غزه با مشاور امنیت ملی آمریکا که مواضعی کاملا ضد ایرانی دارد، بحث و تبادل نظر کرده است.

یک منبع که خواست نامش فاش نشود، در این باره گزارش داد، وزیر جنگ صهیونیست از حمایت های واشنگتن از رژیم تل آویو قدردانی کرد و افزود: ما در کاخ سفید، یک رئیس جمهوری حامی و مدافع اسرائیل داریم و این موضوع به ما فرصت زیادی داده است تا در برابر دشمنان در تمامی جهات مقابله کنیم.

لیبرمن در ادامه خطاب به بولتون گفت: تل آویو از حمایت واشنگتن بسیار منتفع شده است. جان عزیز از شما تشکر می کنیم، شما سهم به سزایی در حفظ امنیت اسرائیل دارید.

وزیر جنگ صهیونیستی همچنین در این دیدار، نقشه تمامی تونل هایی که به ادعای وی رژیم تل آویو در نوار غزه منهدم کرده است، در اختیار مشاور امنیت ملی آمریکا قرار داد.

وی در دیداری که با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم داشت، اولویت آمریکا را جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای دانسته و گفته بود که تهران یکی از مهم ترین محور های گفت وگو با مقام های تل آویو است. 

این نخستین سفر بولتن به سرزمین‌های اشغالی از زمان عهده دار شدن این منصب در دولت آمریکا است. 

وی که فروردین ماه گذشته 97 جانشین مک مستر شد و به مواضع تندش علیه ایران شهرت دارد، در دولت جورج بوش پسر نیز برای یک دوره‌ای، نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد را برعهده داشت.

پربیننده ترین خبرها