نتایج کاروان ایران در نهمین روز بازی های آسیایی 2018

نتایج کاروان ایران در نهمین روز بازی های آسیایی 2018
دوشنبه 5 شهريور 1397 - 10:56

کاروان ایران در نهمین روز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ توانست صاحب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شود.

العالم _ ایران / ورزشی

در نهمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی ورزشکاران ایران در رشته های وزنه برداری، بوکس، دوومیدانی، کاراته، تیروکمان، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، بسکتبال، اسکواش و سوارکاری رقابت می کنند.

بهمن عسگری و پگاه زنگنه در کاراته طلا و برنز گرفتند. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی نیز در وزنه برداری به ترتیب به مدال طلا و نقره رسیدند.

حسین کیهانی در دوومیدانی شگفتی ساز شد و مدال طلا گرفت.

*نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

کاراته:

وزن ۷۵- کیلوگرم مردان: بهمن عسگری  با شکست نمایندگان افغانستان، مغولستان، تایلند و چین تایپه را شکست داد و در فینال عربستان را شکست داد و مدال طلا گرفت.

وزن ۶۸ ــ  کیلوگرم بانوان: پگاه زنگنه ابتدا مقابل قزاقستان باخت و در شانس مجدد نماینده ازبکستان را شکست داد و در رده بندی هم ویتنام را از پیش رو برداشت  و مدال برنز گرفت.

تنیس روی میز:

تیم ملی مردان ایران با شکست مالدیو و تایلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

سوارکاری:

بخش پرش انفرادی: در  مرحله مقدماتی مسعود مکاری نژاد در جایگاه چهل و سوم قرار گرفت. داوود پور رضایی چهل و چهارم شد و فرهنگ صادقی در مکان چهل و هشتم قرار گرفت. آریانا روانبخش شصت و سوم شد.

بخش تیمی پرش: ایران در بین ۱۷ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی رقابت‌های سوارکاری در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

دوچرخه سواری:

تیم ایران با ترکیب محمد دانشور، علی علی عسگری و احسان خادمی در مرحله مقدماتی با مالزی رقابت داشت که زمان ۴۵ ثانیه و ۳۲۴ هزارم ثانیه را ثبت کرد. این تیم در رده بندی کلی مرحله مقدماتی در رده هفتم قرار گرفت و نتوانست به فینال صعود کند.

تیرو کمان:

کمانداران میکس تیم کامپوند ایران با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم سنگاپور رفتند و با شکست این تیم به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافتند.

بسکتبال:

تیم‌ملی بسکتبال ایران با نتیجه ۹۳ بر ۶۷ برابر ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی رسید.

وزنه برداری:

سعید علی حسینی و بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین وزنه برداری رقابت کردند. بهداد سلیمی با رکورد ۲۰۸ یک ضرب، ۲۵۳ دوضرب و مجموع ۴۶۱ کیلوگرم قهرمان شد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

سعید علی حسینی با رکورد ۲۰۸ یک ضرب، ۲۴۸ دوضرب و مجموع ۴۵۶کیلوگرم نقره گرفت.

اسکواش:

تیم ملی دختران اسکواش ایران با ترکیب غزل شرف پور، فرشته اقتداری و حدیث فرزاد در اولین دیدار مرحله گروهی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف تیم هند رفت که با نتیجه صفر  بر ۳ بازی را واگذار کرد.

بوکس:

وزن ۴۹- کیلوگرم: امید احمدی‌صفا تیم ملی در مبارزه امروز(دوشنبه) خود، مقابل "کیم جانگ ریونگ" از کره‌شمالی به روی رینگ رفت که با حساب ۳ بر ۲  نتیجه را واگذار کرده و حذف شد.

دوومیدانی:

 حسین کیهانی در سه هزارمتر با مانع مدال طلا گرفت.

امیر مرادی در ماده دوی 800 متر در رده دوم دسته خود قرار گرفت و به فینال رسید.

سنگنوردی:

تیم های سنگنوردی مردان و زنان ایران در مرحله فینال سرعت امدادی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رده های چهارم قرار گرفتند و از رسیدن به مدال بازماندند.

پربیننده ترین خبرها