مدير مركز تحقيقات سياسي و حقوقي قاهره:

ایران قادر به مدیریت منطقه است

ایران قادر به مدیریت منطقه است
جمعه 7 مهر 1391 - 16:25

مدير مركز تحقيقات سياسي و حقوقي قاهره گفت: آمريكا مي خواهد رژيم صهيونيستي تنها قدرتمند منطقه باشد زيرا از قدرت ايران به عنوان کشوري که قادر به ايستادگي در برابر اين رژيم و مديريت منطقه است،مي ترسد.

"احمد مهران"در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: هدف نتانياهو از تحريك جامعه جهاني عليه ايران ،در حقیقت نوعی ایران هراسی در اسراییل و جامعه جهانی است.

مهران گفت: ايران از قدرت اقتصادي و نظامي برخوردار است و مي تواند  منطقه را مديريت كند و اسرائيل از اين مساله نگران است.

وی افزود: نتانياهو مي خواهد پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل متحد را با سياست هاي خود همراه كند تا بتواند مساله سلاح هاي هسته اي اسرائيل را براي هميشه از اذهان افكار عمومي جهان پاك كند .

مدير مركز تحقيقات سياسي و حقوقي قاهره گفت : آمريكا منافع مشتركي با رژيم صهيونيستي دارد و به همين دليل تلاش مي كند كه اين رژيم موجوديت خود را در منطقه خاورميانه حفظ كند .

مدير مركز تحقيقات سياسي و حقوقي قاهره گفت: آمريكا براي حفظ منافع خود، از طريق ديپلماسي و كمك هاي نظامي به حمايت از رژيم صهيونيستي مي پردازد و از ظهور كشوري قدرتمند در منطقه به نام ايران نگران است زيرا ايران از احترام خاصي در همه جهان برخوردار است و مي تواند مقابل اسرائيل بايستد و نقشي مهم در حفظ خاورميانه از خطرات دشمن صهيونيستي ايفا كند.  

09/28        10:40        

پربیننده ترین خبرها