330میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس کشور توزیع شد

330میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس کشور توزیع شد
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 10:53

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: 330 میلیارد ریال تجهیزات و امکانات ورزشی در آستانه سال تحصیلی جدید به مدارس کشور تحویل شد.

العالم - ایران 

مهرزاد حمیدی روز یکشنبه در مراسم تحویل وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان قزوین افزود: این اقدام بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و دولت نسبت به اجرایی کردن سند تحول بنیادین انجام شده است.
وی اضافه کرد: این سند در صورت اجرا شدن، تحول واقعی در نظام تعلیم و تربیت ایجاد خواهد کرد.
حمیدی ادامه داد: عصاره سند تحول در مدرسه محوری، دانش آموز مداری و اخلاق گرایی است که این مهم مورد توجه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
معاون وزیر خاطرنشان کرد:با شعار به مدرسه باز می گردیم، تمام فعالیت ها در مدرسه متمرکز شده است چرا که این مدرسه است که ماوای دانش آموز و تکاپوهای او است.
وی ادامه داد:از 27صدم ارزش افزوده200میلیارد تومان اعتبار عمرانی جاری گرفته ایم و طرح های نیمه تمام نیز از سال گذشته شروع شده که در حال انجام است.
حمیدی با تاکید بر آموزش های همگانی برای افزایش نشاط اجتماعی گفت:پایین آمدن شاخص های آمادگی جسمانی دانش آموزان امنیت کشور را به خطر می اندازد و ورزش همگانی باید در اولویت قرار گرفته و به ورزش پایه توجه شود.
سایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در قالب30خودرو با اعتباری بیش از 10میلیارد ریال به مدارس مناطق کم برخوردار استان قزوین ارسال شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها