تصويربرداري مقاومت از محل مانور آمريكا و اشغالگران

تصويربرداري مقاومت از محل مانور آمريكا و اشغالگران
دوشنبه 24 مهر 1391 - 07:36

يک روزنامه انگليسي تأکيد کرد، هواپيماي بدون خلبان مقاومت لبنان توانسته است تصاويري را از مقدمات مانور مشترک ارتش آمريکا و رژيم صهيونيستي مخابره کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ساندی تایمز" در گزارشی نوشت، پهپاد حزب الله لبنان كه هفته قبل در شمال صحراي نقب در سرزمين هاي اشغالي منهدم گرديد، توانسته است تصاويري از مقدمات مانور مشترك گستره ارتش امريكا و رژيم صهيونيستي را كه قرار است هفته آينده برگزار شود مخابره كند.

براساس این گزارش، پهپاد پيشرفته مقاومت توانسته است از مركز استقرار موشك هاي بالستيك و هواپيماهاي نظامي و احتمالا تأسيسات هسته اي ديمونا، تصوير برداري كند.

وعده های سید حسن نصرالله عملی می شود

در همين راستا، مجله صهيونيستي تخصصي نظامي و امنيتي "اسرائيل ديفنس" نيز در اين باره نوشت: با گذشت زمان، حجم ناتواني اسرائيل در زمينه سرنگوني ديرهنگام اين هواپيما كه از خاك لبنان ارسال شده بود، مشخص خواهد شد.

اين مجله عبري با تأكيد بر اينكه بايد به دقت و به طور جدي به اظهارات و مواضع سيد حسن نصر الله دبيركل حزب الله لبنان توجه كرد يادآور شد: زماني كه نصرالله از اصابت يك موشك زمين به درياي حزب الله به كشتي جنگي اسرائيل نزديك سواحل لبنان خبر داد، اين امر دقيقا همانگونه كه وي گفته بود تحقق يافت؛ و در زمينه هاي ديگر نيز وعده هاي حزب الله عملي شده است.

در ادامه سرمقاله اين مجله نظامي امنيتي آمده است: اشتباه نكنيد .. اين مرد، مي داند درباره چه چيزي سخن مي گويد. وي از همه جزئيات اطلاع دارد. به همين دليل زماني كه اين هفته از عمليات پهپاد مذكور سخن گفت، گوش دادن با دقت به وي ضرورت بيشتري يافت. وي گفت كه اين اولين باري نبوده است كه چنين هواپيماهايي بر فراز سرزمين هاي اشغالي پرواز كرده؛ و این پروازها ادامه خواهد یافت. من صحت سخنان وي را تأييد مي كنم، حزب الله فيلمي را منتشر کرده که مسیر این هواپیما را نشان می دهد؛ هر كارشناس كم تجربه اي مي داند كه بايد هواپيماي مذكور قبل از حركت به سوي شرق شناسايي مي شد.

 شبكه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي براي اطمینان بخشيدن به افكار عمومي شهرک نشینان صهیونیست ادعا کرد صنايع هوايي این رژیم، رادار جديدي را توليد كرده است كه "استفاده از آن باعث افزايش توانايي رهگيري هواپيماهاي بدون خلبان حزب الله خواهد شد".

از سوی دیگر کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تحقیقات در خصوص هواپیمای بدون خلبان "ایوب" که هفته قبل در جنوب کرانه باختری سرنگون شد نشان می دهد که این هواپیما ساخت ایران بود.

این شبکه گزارش داد، این نوع هواپیماها به فناوری خاصی مجهز است که هنگام عملیات شناسایی می تواند تصاویر ویدیویی را به صورت زنده منتقل کند.

پرواز هواپیمای شناسایی بر فراز دیمونا

"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان پنج شنبه گذشته، مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی را برعهده گرفته و تأکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و نه روس؛ و جوانان حزب الله آن را مونتاژ کردند.

سید حسن نصرالله نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت:  مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی  اشغالی شد، و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه های مهم این رژیم از جمله تأسیسات اتمی "دیمونا" پرواز کرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها