دیدار رئیس ستاد ارتش سعودی با همتای صهیونیست

دیدار رئیس ستاد ارتش سعودی با همتای صهیونیست
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 02:13

یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد، گادی ایزنکوت فرمانده ستاد ارتش رژیم اشغالگر با ژنرال حامد الرویلی همتای سعودی خود دیدار کرده است.

العالم - عربستان

به گزارش پایگاه خبری قدس، گیلی کوهن روزنامه نگار و کارشناس شبکه کان رژیم صهیونیستی گفت: مسائل زیادی در نشستهای گادی ایزنکوت رئیس ستاد مطرح شده است و وی درحال حاضر در نشست فرماندهان ارتش‌های جهان در واشنگتن حضور دارد.

وی افزود: یک بار دیگر میزان قدرت روابط بین اسرائیل و ارتشهای عربی که در سالهای اخیر به علت مبارزه با ایران و همچنین داعش و نیز به علت تحولات اخیر در سوریه افزایش یافته است، روشن شد و فرمانده ستاد ارتش اسرائیل ایزنکوت با ژنرال حامد الرویلی همتای سعودی خود دیدار کرد. این دو درباره مسئله ایران گفتگو کردند و هر دوی آنها دیدگاه مشترکی درباره چگونگی مقابله با تهدید ایران و مبارزه با این کشور داشتند.

به گفته وی، گادی ایزنکوت گفتگوهای دیگری هم با فرماندهان ستاد ارتشهای دیگر در منطقه مانند فرمانده ارتش اردن برگزار کرده است. در یک تصویر که آن را ارتش آمریکا منتشر کرده است می توان آیزنکوت را مشاهده کرد که در مقابل فرمانده ارتش اردن نشسته است و در میز دیگر، فرمانده ستاد ارتش مصر و بحرین حضور دارند که نشستهایی برای گفتگو درباره مسئله ایران و آخرین تحولات سوریه برگزار کردند.

سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل از توضیح در این خصوص خودداری کرده است.

پربیننده ترین خبرها