عضو مرکزیت جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ایران دوست و پشتیبان اصلی فلسطین و دشمن واقعی رژیم صهیونیستی است

جمعه 4 آبان 1397 - 21:43

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سی و یکمین راهپیمایی بازگشت در غزه گفت که ایران دوست و پشتیبان اول و اصلی ما و دشمن واقعی رژیم صهیونیستی است .

العالم فلسطین اشغالی

محمد شلح در گفت و گو با شبکه خبری العالم افزود که ایران بهای سنگینی برای حمایت از فلسطینیان پرداخته است، ما همپیمانانی مانند جمهوری اسلامی ایران داریم و نیروهای مقاومت که به یاری خداوند و حمایت آنان هرگز شکست نمی خوریم.

شلح گفت که به امت و ملت عربی می گوییم که دشمن واقعی و تنها دشمن ما رژیم صهیونیستی و غده سرطانی همین صهیونیستهای جنایتکار هستند که از اقصی نقاط جهان به این سرزمین آمدند که اصلا جایی در آن ندارند. 

وی افزود که ما مصمم به باقی ماندن در سرزمین خود و وطنمان هستیم و برغم موازنه های قوا هیچ توافقی را به رسمیت نمی شناسیم و ایمان داریم همپیمانان و دوستانی داریم که با ما خواهند ایستاد.

وی تاکید کرد: ما به دیواری قوی تکیه داده ایم که جمهوری اسلامی ایران، سوریه، بیروت، حزب الله و تمام رزمندگان فلسطینی هستد، هرگز شکست نخواهیم خورد، ما گروهانهای قدس و یگانهای الناصر و القسام داریم و مردم فلسطین تانکها و هواپیماهای دشمن را نابود می کنند.

پربیننده ترین خبرها