خلبانان جنگنده‌های صهیونیستی به دنبال یادگیری فوت و فن گریز از چنگال اس-300

خلبانان جنگنده‌های صهیونیستی به دنبال یادگیری فوت و فن گریز از چنگال اس-300
شنبه 12 آبان 1397 - 18:49

یک رسانه صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های این رژیم در رزمایشی در اوکراین برای یافتن شیوه‌های غلبه بر سامانه‌های قدرتمند دفاع موشکی چون «اس-300» و غیره خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

یک رسانه‌ای نزدیک به محافل نظامی رژیم صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های اسرائیلی در رزمایشی در اوکراین برای یافتن راه‌های فرار از  چنگال سامانه‌های قدرتمند موشکی «اس-300» و «اس -400» ساخت روسیه خبر داد.

 وبگاه «دبکا فایل» شنبه در این زمینه نوشت: جنگنده‌های نیروی هوایی (رژیم) اسرائیل  قرار است در رزمایش «اسکای کلییر» در اوکراین شرکت کنند. این رزمایش با مشارکت آمریکا و دیگر متحدان غربی این کشور در اوکراین در حال برگزاری است.

 بر اساس این گزارش، این رزمایش شامل تمرین‌های لازم علیه سامانه‌های دفاع موشکی اس-300 و اس- 400 است.

دبکا فایل در ادامه نوشت: بعد از سرنگونی یک فروند هواپیمای تجسسی «ایلوشین-20»  روسیه بر فراز سوریه در چند هفته قبل توسط جنگنده‌های اسرائیلی، مسکو مصمم به مهار عملیات جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز قلمروی هوایی سوریه شد و سامانه اس -300 را به سوریه ارسال کرد.

چندی قبل نیز برخی رسانه‌ها اشاره کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با کمک کشورهایی چون یونان،در پی غلبه بر سامانه موشکی اس-300 و با تمرکز بر گذر از سامانه دفاع هوایی ایران برآمده است. ایران، دو سال قبل موفق به دستیابی به سامانه دفاع هوایی اس-300 شد.

سامانه‌های اس-300 و 400 از پیشرفته‌ترین پدافندهای موشکی در جهان محسوب می‌شوند.

فارس

پربیننده ترین خبرها