تماس‌های مصر و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه

تماس‌های مصر و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه
دوشنبه 21 آبان 1397 - 16:08

رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که تلاش‌های مربوط به توافق با حماس با وجود ترور برخی فرماندهان گردان‌های القسام، ادامه دارد.

العالم _ فلسطین اشغالی

«عاموس یادلین» امروز دوشنبه پیش‌بینی کرد که تلاش‌ها برای دستیابی به توافق با حماس ادامه یابد زیرا هر دو طرف توان مهار حوادث را دارند.

یادلین در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود که کابینه امنیتی این رژیم در مرحله آینده با آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس موافقت خواهد کرد و این توافقنامه شامل مذاکرات درباره اسرائیلی‌های بازداشت‌شده در غزه و جنازه نظامیان اسرائیلی در اسارت مقاومت خواهد شد.

در همین رابطه رادیو رژیم صهیونیستی گزارش کرد که برخی نهادهای اسرائیلی در امکان اجرای آتش‌بس در این مرحله تردید دارند زیرا ابتدا بایستی از تثبیت آرام‌سازی به مدت چند هفته یا یک ماه اطمینان حاصل شود و پس از آن می‌توان به مرحله بعدی منتقل شد.

خبرگزاری «معا» فلسطین نیز به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد که طرف‌ مصری در حال انجام تماس‌هایی با تمامی طرف‌ها برای بازگشت آرامش به مرز نوار غزه است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز در حمله به «خان یونس» دستکم هفت نفر از اعضای گردان‌های القسام از جمله چند فرمانده آن را به شهادت رساند.

پربیننده ترین خبرها