جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای خائنان به مقاومت

جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای خائنان به مقاومت
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 01:38

آمریکا در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی با آغاز دور تازه ای از اتهام زنی ها و تهدیدها علیه حزب الله لبنان و حماس، اقدامات جدیدی علیه جبهه مقاومت در منطقه اتخاذ کرد.

 

العالم - آمریکا

 وزارت خزانه داری آمریکا ادعاهایی را علیه چند فرد لبنانی و عراقی مطرح کرده و گفته که آنها را به دلیل «ارتباط با حزب الله» لبنان در «فهرست تروریستی» گنجانده است. 

از سوی دیگر، وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که «جواد نصرالله» فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و گروه فلسطینی «گردان های مجاهدین» را در فهرست ترویستی قرار داده است.

وزارت خارجه آمریکا جواد نصرالله را «رهبر درحال ظهور حزب الله» توصیف کرد.

وزارت خارجه آمریکاهمچنین برای ارائه هرگونه اطلاعات معتبر از سه عضو حماس و حزب الله لبنان، پنج میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

به گزارش ایرنا، اقدام وزارت خارجه آمریکا پس از آن انجام می شود که هفته گذشته ناتان سیلز مدیر مبارزه با تروریسم این وزارت خانه با مقامات رژیم سعودی و صهیونیستی دیدار کرد.

اقدامات وزارتخانه های خارجه و خزانه داری آمریکا در ادامه تلاش برای آزادی عمل صهیونیست ها و سعودی ها در منطقه است. آمریکا قصد دارد تا با اتهام زدن به گروه های مقاومت در منطقه و فشار بر آنها، گروه های تروریستی و جبهه ضدمقاومت را در وضعیت بهتری قرار دهد. 

آمریکا در حالی از برچسب «تروریستی» علیه گروه های مقاومت استفاده کرده که این گروه ها و جنبش ها خاستگاه مردمی دارند و در راستای اهداف و آرمان های مردم منطقه حرکت می کنند.

در شرایطی که حزب الله و گروه های دیگر مقاومت با تروریسم، افراط گرایی و اشغالگری در سوریه و فلسطین مبارزه می کردند عربستان سعودی از گروه های تروریستی در سوریه حمایت کرده و داعشی ها در بیمارستان های رژیم صهیونیستی تحت درمان قرار می گرفتند. آمریکا نیز خود از جمله عناصری بود که با حمله به عراق و دامن زدن به ناآرامی ها زمینه ایجاد داعش را فراهم کرد.

اقدام تازه آمریکا علیه جبهه مقاومت در حالی است که رژیم صهیونیستی تنها در سالجاری بیش از 260 نفر را در جریان تظاهرات بازگشت به شهادت رسانده و صدها تن دیگر را مجروح کرده است.

از سوی دیگر، این رژیم با آغاز دور تازه ای ازجنایتها، طی روزهای گذشته در شهر غزه و ساختمان های دولتی و سازمان خدمات رسانی را بمباران کرد.

پربیننده ترین خبرها