تبلت‌های جدید آی‌پد پرو ممکن است تحت فشار خم شوند + فیلم

شنبه 26 آبان 1397 - 11:28

شرکت اپل به تازگی تبلت‌های جدید آی‌پد پرو وارد بازار کرده که به راحتی تحت فشار خم شوند برای خرید این محصول عجله نکنید.

العالم - گوناگون

به گزارش العالم به نقل از وبسایت فون آرِنا اگر مالک یکی از تبلت‌های جدید 2018 شرکت اپل با عنوان آی‌پد پرو هستید، نیازی نیست که به شما بگوییم برای خرید این محصول پول زیادی خرج کرده اید!
ارزانترین نسخه 11 اینچی این تبلت 799 دلار قیمت دارد و بهای ارزانترین نسخه 12.9 اینچی آن 999 دلار است.
حتی اگر علاقه ندارید برای حفاظت از تلفن همراهتان از یک قاب و کِیس محافظ استفاده کنید، ممکن است با دیدن این فیلم که نشان می‌دهد آی‌پد پرو چگونه تحت فشار به آسانی تا می‌شود تغییر عقیده دهید. این ویدئو که "جِری ریگ"  فرد مشهوری که استحکام گوشی‌ها و تبلت‌ها را ارزیابی می‌کند آن را منتشر کرده است نشان می‌دهد تا کردن آی‌پدهای جدید اپل به هیچ وجه کار دشواری نیست.
در این آزمایش، آی‌پد پرو در بخش راست و نزدیک میکروفن به آسانی تا شد. این اتفاق همچنین برای بخش چپ تبلت و در مجاورت بخش شارژ آهنربایی قلم آن رخ داد. حتی قلم جدید و 129 دلاری این آی‌پد نیز به راحتی تا می‌شود.
حالا کار به جایی رسیده است که گروهی از کاربران از تا شدن تبلت‌هایشان پس از گذاشتن آن‌ها در کوله‌پشتی و یا پس از خارج کردن آن‌ها از جعبه شکایت می‌کنند.
البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که احتمال تا شدن تبلت‌ها در قیاس با تلفن‌های همراه هوشمند بسیار بیشتر است. این اتفاق به دلیل نازک شدن تبلت‌ها و طول و عرض بیشتر آن‌ها در مقایسه با تلفن‌های همراه هوشمند رخ می‌دهد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها