باراک: به نزدیک ترین دوستان خود هم اعتماد نداریم

باراک: به نزدیک ترین دوستان خود هم اعتماد نداریم
پنج‌شنبه 11 آبان 1391 - 14:29

وزير جنگ رژيم صهيونيستي گفت: در خصوص ممانعت از دستيابي ايران به سلاح اتمي، اسرائيل حتي به نزديك ترين همپيمانان و مطمئن ترين دوستان خود هم اعتماد نمي كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی جروزاليم پست امروز نوشت: ايهود باراك در سخنرانی روز گذشته خود در مركز مطالعات انگليسی - اسرائيلی لندن تصریح کرد: اسرائيل به وعده هاي امريكا در خصوص ممانعت از تبديل ايران به قدرتي اتمي اعتماد نمي كند و از همه راهكارها براي ممانعت از تجهيز ايران  به اين نوع سلاح استفاده خواهد كرد و اجازه نخواهد داد ايران در این راه به "نقطۀ بی بازگشت" برسد.

وزير جنگ رژیم اشغالگر قدس همچنین در خصوص بحران سوریه ابراز اميدواري كرد كه ناامني به سرزمين هاي اشغالي فلسطين كشيده نشود و مرزهاي فلسطين اشغالي به پناهگاهي امن براي تروريست ها تبديل نگردد .

باراک در ادامه افزود: اگر تلاشي براي انتقال اسلحه شيميايي براي تروريست ها در سوريه صورت گيرد، اسرائيل  به عمليات نظامي متوسل مي شود و دستوراتي هم به ارتش براي نظارت در مرزها صادر شده است تا در صورت انتقال اسلحه پيشرفته و زرادخانه سلاح هاي شيميايي نظام بشار اسد به لبنان، تدابير لازم براي جلوگيري از اين اقدام اتخاذ گردد .

ايهود باراك در خصوص مصر هم گفت: اين كشور وارد مرحله جديدي شده است و نظام اخوان المسلمين برگ برنده اي براي حماس و افراطي ها در اردن قلمداد مي شود.

به گفته وزير جنگ اسرائيل توافقنامه صلح اين رژيم با مصر ، مساله اي راهبردي براي هر دو طرف قلمداد مي شود و اسرائيل از دولت مصر انتظار دارد به اين توافقنامه و ديگر تعهدات بين المللي براي "تحقق صلح و ثبات در كل منطقه" پايبند باشد.

پربیننده ترین خبرها