کشتار سربازان اسیر به دست شورشیان در سوریه

کشتار سربازان اسیر به دست شورشیان در سوریه
جمعه 12 آبان 1391 - 19:16

يک فيلم ويديوئي در شبکه هاي اينترنت انتشار يافت که در آن، گروهي از مخالفان مسلح حکومت سوريه پس از ضرب و شتم نظاميان اسير دولتي، آنان را با شليک گلوله به قتل مي رسانند.

 

به گزارش پایگاه خبری العالم، با پخش تصاویری جدید از اقدامات تروریستی گروه های مسلح متشکل در ارتش آزاد سوریه موج تازه ای علیه مخالفین دولت این کشور در افکار عمومی جهان شکل گرفته است.

بی بی سی در گزارش با باعنوان شبه نظامیان مخالف حکومت سوریه به قتل اسیران جنگی متهم هستند به نقل از" آن هریسون"، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین الملل، اعلام کرد: "این فیلم تکان دهنده می تواند شاهدی بالقوه از ارتکاب جنایت جنگی باشد و نشاندهنده بی اعتنایی کامل این گروه مسلح به قوانین بشردوستانه بین المللی است."

این فیلم در جریان درگیری بین نیروهای دولتی و مخالفان در شهر سراقب واقع در استان ادلب، گرفته شده است. مخالفان حکومت سوریه گفته اند که این شهر را از نیروهای دولتی پاکسازی کرده و به طور کامل به تصرف خود درآورده اند.

به نوشته رویترز، در این تصاویر که با دوربین های غیر حرفه ای گرفته شده است، 10 تن از سربازان سوریه بعد از ضرب و شتم و اقدامات اهانت بار، به شکلی وحشیانه و با شلیک پیاپی و رگبار مسلسل، به قتل می رسند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها