تحلیلگر لبنانی: نژادپرست‌های صهیونیست به دنبال نابودی فلسطینی ها هستند

تحلیلگر لبنانی: نژادپرست‌های صهیونیست به دنبال نابودی فلسطینی ها هستند
جمعه 2 آذر 1397 - 21:21

حسن حجازی، کارشناس مسائل رژیم اسرائیل گفت: سرویس های امنیتی رژیم اشغالگر اسرائیل با نژادپرستی اشباع شده و این مسئله سخت تر از آنست که در چارچوب های قانونی حل و فصل شود چرا که نژادپرستی اسرائیلی با ذهنیتی مرتبط است که اساسا فلسطینی ها را به صرف اینکه عرب هستند، رد می کند.

العالم - فلسطين 

حجازی در گفتگو با برنامه "غیاهب الکیان" شبکه العالم تصریح کرد: جنبش افراطی صهیونیستی "جباية الثمن" زیرمجموعه گروه تندرو و نژاد پرست "شبيبة التلال" محسوب می شود که وابسته به جناح راست افراطی صهیونیستی بوده و به شدت از شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین حمایت می کند. این گروه با یک سیاست سیستماتیک عمدی با هدف ایجاد رعب و وحشت میان فلسطینی ها، کوچاندن و تمرکز بر نژادپرستی در برخورد با آنها عمل می کند.

این تحلیلگر لبنانی خاطر نشان کرد که بخشی از شعارهای این گروه افراطی، کشتن اعراب و کوچاندن اجباری آنهاست که به عنوان بخشی از سیاست ناگفته نتانیاهو به شمار می آید که همواره به دنبال اجرای قانون قومیتی و یهودی سازی سرزمین های فلسطینی است تا بدین گونه مهر تاییدی بر حضور یهود در فلسطین زده باشد، که آن هم در عمل از طریق این گروه اعمال می شود.

پربیننده ترین خبرها