پارلمان های بحرین همیشه سیاسی شده اند

پارلمان های بحرین همیشه سیاسی شده اند
جمعه 2 آذر 1397 - 22:23

شیخ حسن حداد یکی از رهبران مخالفان حکومت بحرین با سوال در مورد ماهیت نمایندگان بحرین در پارلمان آینده این کشور گفت: پارلمان های قبلی برای بحرین تنها خرابی و ویرانی به بار آوردند و هیچ پارلمانی در این کشور حق مردم را ادا نکرد چرا که سیاسی کاری می کردند.

العالم - بحرین

شیخ حسن حداد در مصاحبه با شبکه العالم تصریح کرد: روزهای آینده نحوه نظارت رژیم آل خلیفه را بر تصمیم گیری های پارلمان برملا خواهد کرد چرا که رژیم و همدستانش درصدد جذب تعداد زیادی از منتخبان هستند.

وی افزود: اگر سازمان های بی طرفی برای نظارت بر انتخابات وجود داشت چا بسا برهمگان فاش می شد که رژیم چه مبالغ هنگفتی را به برخی افراد داده تا برای این منظور کاندیدا شوند.

این رهبر مخالفان بحرینی از همه احزاب و گروهها خواست که برای نجات کشور "طومار مردمی" را امضا کنند چرا که با عدم امضای آن، در سرکوب و خفقان هر چه بیشتر رژیم علیه مردم شریک خواهندبود. وی خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه بیشتر نامزد ها را با پرداخت رشوه تطمیع کرده و آنها نیز به نوبه خود به رأی دهندگان رشوه داده اند تا به نفع آنها رای دهند.

شیخ حسن حداد در پایان افزود: رژیم بحرین می خواهد به افکارعمومی اینگونه القا کند که امور کشور بدون هیچ مشکلی در جریان است.

پربیننده ترین خبرها