ترامپ: دولت آمریکا باید تلویزیون اختصاصی داشته باشد

ترامپ: دولت آمریکا باید تلویزیون اختصاصی داشته باشد
سه شنبه 6 آذر 1397 - 10:59

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از پوشش اخبار دولت توسط شبکه خبری 'سی ان ان' پیشنهاد کرد که دولت این کشور شبکه تلویزیونی خود را راه اندازی کند.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ در توییتر نوشت: سی ان ان در سرتاسر جهانی صدای نیرومند برای به تصویر کشیدن آمریکا به شکلی نادرست و ناعادلانه دارد. باید کاری انجام داد از جمله اینکه آمریکا شبکه جهانی خودمان را راه اندازی کند تا به جهان نشان دهد که ما واقعا چگونه هستیم. عالی می شود! 

صدای آمریکا ( وی او ای) از سال 1942 وجود داشته است و از کنگره بودجه دریافت می کند. برنامه های این شبکه در آمریکا و جهان پخش می شود. 

سابقه تلویزیونی ترامپ پیش از ورود به سیاست منجر به انتشار گزارشهایی در جریان کارزار انتخاباتی 2016 شد مبنی بر اینکه اگر او در برابر هیلاری کلینتون نامزد دمکراتها شکست بخورد، شبکه تلویزیونی خود را آغاز خواهد کرد. 

ترامپ در سپتامبر 2016 این گزارش را که او درباره راه اندازی شبکه رسانه های خود بحث کرده است، تکذیب کرد و این گمانه زنی را 'شایعه نادرست' نامید. 

فایننشال تایمز در اکتبر 2016 گزارش داد که جرد کوشنر داماد ترامپ بطور رسمی با یکی از مدیران رسانه ای درباره راه اندازی شبکه تلویزیونی ترامپ گفتگو کرده است اما گفتگوها در هفته های آخر کارزار انتخاباتی پیشرفت نکرد. 

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید از شیوه پوشش اخبار دولت انتقاد کرده و اخباری را که دوست ندارد 'فیک نیوز' می نامد. او در ماههای اخیر حملات خود به رسانه ها را تشدید کرده و برخی رسانه ها را 'دشمنان مردم' توصیف کرده است. 

پربیننده ترین خبرها