راهیابی تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019

راهیابی تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019
دوشنبه 12 آذر 1397 - 22:35

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست سنگینی که برابر استرالیا تجربه کرد، در خانه فیلیپین در یک بازی سخت به میدان رفت و پس از پیروزی به فینال جام جهانی

العالم - ایران / ورزشی

شاگردان مهران شاهین طبع در غیاب ستاره های بزرگ بسکتبال ایران مثل حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی در خانه فیلیپین و مقابل هزاران تماشاگر به میدان رفتند. 

ایران با این پیروزی صعود خود به جام جهانی 2019 چین را قطعی کرد. حالا 2 بازی خانگی مقابل استرالیا و ژاپن در تهران در پنجره ششم باقی مانده که حتی رقم خوردن اتفاقات عجیب و غریب در آن هم نمی تواند ایران را در رسیدن به جام جهانی ناکام بگذارد.

هم اکنون تیم ملی بسکتبال ایران با 7 برد و 3 باخت در رده دوم جدول گروه B انتخابی جام جهانی 2019 در قاره آسیا قرار دارد. ژاپن هم با برد امروز ششمین پیروزی خود را ثبت کرد و بالاتر از فیلیپین با 5 برد قرار گرفت. 3 تیم از این گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند که ایران با توجه به در پیش داشتن 2 بازی خانگی صعود خود را قطعی کرده است.

حتی در صورتی که ایران در 2 بازی آینده خود شکست بخورد و فیلیپین هم 2 بازی بعدی را برنده از زمین بیرون بیاید، بازهم به خاطر محاسبه بازی های رودررو و با توجه به 2 شکست فیلیپین برابر ایران در بازی های رفت و برگشت، این بسکتبال ایران است که راهی جام جهانی 2019 خواهد شد.

ورزش 3

پربیننده ترین خبرها