وهاب در نشست خبری پس از حمله به منزلش:

تصمیم حمله از سوی سفیر سعودی اتخاذ شده و سعد الحریری آنرا اجرا کرده است

 تصمیم حمله از سوی سفیر سعودی اتخاذ شده و سعد الحریری آنرا اجرا کرده است
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:32

رئیس حزب توحید عربی لبنان که روز یکشنبه به منزلش حمله شده بود اعلام کرد که دستور حمله از سوی سفیر عربستان در لبنان صادر شده است، وی سفیر سعودی را جاسوس موساد در لبنان خواند.

العالم - لبنان

وئام وهاب -- رئیس حزب توحید عربی لبنان -- در یک نشست خبری پیرامون حمله به منزلش گفت: تصمیم حمله از سوی علاء الخواجه سفیر سعودی اتخاذ شده و سعد الحریری آنرا اجرا کرده است، آنچه اتفاق افتاد، به منزله تعرض به شرافت طایفه دروزی هاست و شبیه به حملاتی است که در تاریخ علیه دروزی ها اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: بیش از 200 وکیل داوطلبانه از این موضوع دفاع خواهند کرد، برخی شواهد نشان می دند سعد الحريری به دنبال خونریزی بود و مشتقانه اخبار حمله را از رسانه ها دنبال می کنند.

رئیس حزب توحید عربی لبنان اظهار داشت: با انتقام گیری مخالفیم، زیرا ما تحت لوای دولت و قانون هستیم و حق خود را از دولت از طریق قانون می گیریم، بر اطمینان خود به دستگاه قضائی نظامی تاکید دارم، اگر ارتش لبنان مستقر نمیشدند، ما با کشتار بزرگی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه سعد الحریری با خون آغشته و در فساد غرق شده است و نمی دانم چه چیزی باعث شده که وی صلاحیت نخست وزیری را داشته باشد، خون ما بر متجاوزان حرام است و میان ما و حزب ترقیخواه سوسیالیست خصومتی وجود ندارد.

وهاب افزود: لبنان امروزه وضعیتی فاسد وناسالم دارد، سعد الحريری هر لحظه ممکن است مرتکب حماقت شود، همه گروه های 8 مارس، از سعد الحریری به تنگ آمده اند و راه حل آن به دست سید حسن نصرالله است، حزب الله از هم پیمانان خود چشم پوشی نخواهد کرد، سید حسن نصرالله لبنان و سعد الحریری را نجات داد، رابطه ما با حزب الله ، ریشه ای است.

رئیس حزب توحید عربی لبنان یادآور شد: «علاء الخواجه» سفیر عربستان سعودی در لبنان، مزدور موساد است.

معن الأسعد -- رئیس تیم وکلای وهاب -- درباره این حمله اظهار داشت: خواهان تغییر قاضی هستیم زیرا او بی طرف نیست  و حکم خود را شفاف صادر نمی کند و همچنین خواهان تغییر دادگاه هستیم، هدف از این حمله ، ترور وئام وهاب و نیز شاخه اطلاعات لبنان بود.

پربیننده ترین خبرها