آخرین نفس‌های مخالفان مسلح در سوریه

آخرین نفس‌های مخالفان مسلح در سوریه
شنبه 20 آبان 1391 - 10:18

کشورهاي عرب حوزه خليج فارس و ترکيه، که به طور کامل از مخالفان سوريه حمايت مالي و تسليحاتي مي‌کنند اکنون خود را خود را فرورفته در باتلاق مي‌بينند

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه‌های مخالف مسلح در سوریه به لحاظ سیاسی و نظامی دچار سردرگمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مخالفان در زمینه هماهنگی میان بخش‌های مختلف و رویارویی نظامی با ارتش سوریه دچار سردرگمی و پراکندگی شده‌اند و ارتش سوریه نیز ضربات مهلکی به آن‌ها وارد کرده است.

روزنامه لبنانی الدیار در این باره نوشت، آمریکا و متحدانش به علت ناامید شدن از گروه‌های مسلح و توانایی آن‌ها در ایجاد تغییر ریشه‌ای در کشور درصدد یافتن راه حل سیاسی و مسالمت‌آمیز است.

بسیاری از گروه‌های مسلح اکنون به علت شکست‌هایی که از ارتش سوریه دیده‌اند یکدیگر به ویژه اشخاص خارج نشین را به وطن فروشی و خیانت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و ترکیه، که به طور کامل از مخالفان سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند اکنون خود را خود را فرورفته در باتلاق می‌بینند به گونه‌ای که خروج از آن برای آن‌ها دشوار و هزینه‌بردار است. از این رو، تلاش می‌کنند با ارائه پیشنهاد‌ها و تاکتیک‌های جدید خود را این تنگنا خارج کنند.

توطئه‌های مخالفان علیه نظام حاکم سوریه و مجبور کردن آن به تسلیم شدن تاکنون به شکست منجر شده است و این امر سبب شد تا کشورهای توطئه کننده در مخصمه قرار گیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها