بخشی از معوقات ابر بدهکار بانکی پس گرفته شد

بخشی از معوقات ابر بدهکار بانکی پس گرفته شد
شنبه 17 آذر 1397 - 23:05

مشاور معاون اول رئیس جمهوری و دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون ذکر نام مفسد اقتصادی گفت: بخش عمده ای از معوقات بانکی یکی از ابر بدهکاران پس گرفته شده است. این ابر بدهکار بانکی 8.5 میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

کاظم پالیزدار شنبه شب به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد افزود: این ابر بدهکار بانکی 85 هزار میلیارد ریال به سیستم بانکی بدهکار است و هیچ کدام از دولت ها موفق به بازپس گیری معوقات از وی نشده بودند.

وی گفت: با هماهنگی به وجود آمده بین سران سه قوه، بخشی از معوقات از این ابربدهکار بانکی پس گرفته شد.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به دانشجویی که مدعی شد قانون تجارت ایران به روز نیست، افزود: قانون تجارت دچار برخی از نواقص است، بگونه ای که بدهکاران بانکی می توانند اعلام ورشکستگی کنند.

به گزارش ایرنا، پالیزدار اظهار داشت: برخی از بدهکاران بانکی با استفاده از ضعف قانونی، در زمان دریافت وام بانکی اعلام ورشکستگی می کنند و پس از اعلام ورشکستگی تمام جرایم بانکی آنان بخشیده می شود.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی درباره مفاسد اقنصادی گفت: همانگونه که رئیس جمهوری اعلام کرده است هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی در این دولت وجود ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها