منابع اسراييلي از احتمال عمليات زميني به غزه خبر دادند

منابع اسراييلي از احتمال عمليات زميني به غزه خبر دادند
پنج‌شنبه 25 آبان 1391 - 08:41

منابع اسراييلي گفتند: عمليات زميني در نوار غزه فقط متعلق به مساله زمان است و چنين عملياتي بسيار وسيعتر از عمليات سرب گذاخته خواهد بود كه در سال 2008 توسط اسراييل عليه نوار غزه به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، راديو رژيم صهيونيستي به نقل از منابع اين رژيم گزارش داد: نيروهاي چترباز و تيپ گفعاتي در حال حركت به سمت غزه هستند و در چند ماه گذشته با توجه به افزايش تنش و حملات موشكي به جنوب اسراييل، اقدام به آماده سازي خود براي عمليات زميني احتمالي در غزه كرده اند.
 اين منابع خاطرنشان كرده اند كه عمليات زميني مرحله مكمل حملات هوايي كه اكنون اجرا مي شود، خواهد بود. 

در همين حال ابو احمد فواد معاون دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين، احتمال حمله زميني رژيم صهيونيستي به غزه را بعيد دانست و گفت: رژيم صهيونيستي در حمله سابق به غزه، متحمل خسارت هاي سنگيني شد و تجربه هايي دردناكي از واقعه اندوخته است.

 راديو رژيم صهيونيستي همچنين به نقل از شماري از فرماندهان ارتش اسراييل خاطرنشان كرده است كه هواپيماهاي جنگي اين رژيم از روز شنبه تاكنون 5 هسته فلسطيني و حدود 100 سكوي شليك موشك به سمت اسراييل را منهدم كرده است.

 رژيم صهيونيستي همچنين با پخش اعلاميه در غزه از طريق هواپيماهاي اسراييلي ادعا كرده است كه حماس منطقه را به سوي تنش سوق مي دهد و ارتش اسراييل آماده دفاع از شهروندانش به منظور بازگشت آرامش است.
حملات رژيم صهيونيستي به غزه در 24 ساعت گذشته 11 شهيد و بيش از 100 مجروح بر جاي گذاشته است. 

پربیننده ترین خبرها