ترامپ: منِ بیچاره، تنها در کاخ سفید در انتظار دموکرات‌ها هستم

ترامپ: منِ بیچاره، تنها در کاخ سفید در انتظار دموکرات‌ها هستم
سه شنبه 4 دی 1397 - 07:57

رئیس جمهور آمریکا با انتشار توییتی به انزوای سیاسی خود اعتراف کرد.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از واشینگتن پست؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: من بیچاره تنها در کاخ سفید منتظر دموکرات‌ها هستم تا بازگردند و درباره موضوع امنیت مرزی که به شدت به آن نیاز است، توافق کنیم. زمانی می‌رسد که هزینه توافق نکردن دموکرات‌ها برای کشور ما بیش از پول دیوار مرزی خواهد شد که از آن صحبت می‌کنیم. این دیوار جدا از 25 میلیارد دلار برای امنیت مرزی خواهد بود. دیوار به صورت کامل با پول تعطیلی دولت به علاوه وجوه در دسترس ساخته خواهد شد. گزارش‌ها نادرست است. مشکل این است که بدون دیوار، بیشتر دلارها هدر خواهد رفت.

او در توئیت دیگری نیز نوشت: من در کاخ سفید هستم و قراردادی 115 مایلی برای ساخت بخش بزرگ دیگر از دیوار در تگزاس متوقف شد. ما در حال ساخت چندین مایل از این دیوار هستیم و بخشی از آن کامل شد. دموکرات‌ها باید به تعطیلی پایان دهند و کار تامین بودجه را به سرانجام برسانند. میلیاردها دلار ذخیره خواهد شد و جان انسان‌ها نجات خواهد یافت.

اعضای کنگره آمریکا و دونالد ترامپ جمعه شب نتوانستند با یکدیگر بر سر گنجاندن بندی در لایحه بودجه برای تأمین هزینه 5 میلیاردی ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک به توافق برسند. همین وضع، دولت فدرال را برای سومین بار در سال جاری به تعطیلی کشاند. این مسأله موجب تعطیلی 25 درصد فعالیت‌های دولت آمریکا از روز شنبه شده است.

پربیننده ترین خبرها