نگرانی از بی‌هوشی کامل پادشاه عربستان

نگرانی از بی‌هوشی کامل پادشاه عربستان
شنبه 27 آبان 1391 - 07:56

"عبدالله بن عبدالعزيز" پادشاه عربستان طبق اعلام قبلي دفتر وي، براي عمل جراحي در بيمارستان گارد ملي در رياض بستري شد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از بستری شدن ملک عبدالله در ریاض برای عمل جراحی،" مجتهد " که در عربستان به دلیل افشای حقایق پشت پرده خاندان حاکم بر عربستان از طریق شبکه های اجتماعی، شهرت بسیاری را کسب کرده، در توييتر نوشت : پزشكان معالج ملك عبدالله از پیامدهای بي هوشي كامل وي براي اجراي عمل جراحي نگران هستند.

به نوشته مجتهد، قبل ملک عبدالله وضعیت خوبی ندارد و بي هوشي كامل تأثير منفی بر قلب او خواهد داشت؛ به همين دليل بارها عمل جراحي را به تأخير انداختند؛ ولي در نهایت به دلیل ضرورت پزشکی، ملک عبدالله که بیش از 90 سال دارد، باید زیر تیغ جراحی برود.

دفتر كاخ پادشاهي عربستان هفته قبل در بيانيه‌اي اعلام كرده بود وی این هفته در بيمارستان گارد ملي شهر رياض از ناحیه کمر تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت .

ملك عبدالله اكتبر سال 2011 نيز از ناحيه مهره سوم ستون فقرات تحت عمل جراحي قرار گرفت و سال 2010 هم به علت دررفتگي غضروفي در يكي از بيمارستان هاي آمريكا بستري و 2 بار جراحي شد و دوران 3 ماهه نقاهت خود را خارج اين كشور گذراند.

ملك عبدالله كه سال 2005 پس از مرگ ملك فهد به قدرت رسيد ، ژوئن 2012 شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز را كه 13 سال كوچكتر از خودش است ، به وليعهدي منصوب كرد .



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها