مخفی شدن نظامیان اشغالگر در سرویس بهداشتی

مخفی شدن نظامیان اشغالگر در سرویس بهداشتی
شنبه 27 آبان 1391 - 08:07

نظاميان ارتش رژيم اشغالگر هنگام شنيدن صداي موشك هاي مقاومت فلسطيني در سرويس هاي بهداشتي مخفي مي شوند.

به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم، خواهر يكي از سربازان رژیم اشغالگر در نامه ای خطاب به سران این رژیم گفته است: برادر من در چادري ناامن در يكي از پايگاه هاي نظامي جنوب خدمت مي كند؛ فرماندهی اين پايگاه نظامي براي مواقع خطر پناهگاهي براي آنان تدارك نديده، و وقتي آژير خطر به صدا در مي آيد به سربازان دستور مي دهند كه در سرویس های بهداشتی و حمام هاي پايگاه نظامي، پناه بگيرند.

وی همچنین درخواست کرده است که همه نظامیان رژیم اشغالگر در مناطق مرزی از خدمت معاف شوند، زیرا نگران است برادرش که در نقطه ای نزدیک به مرز غزه مستقر شده، کشته شود.

در نامه خواهر این سرباز رژیم اشغالگر که از رادیو رژیم صهیونیستی پخش شد، آمده است: احساس مي كنم مسئولان، سربازان را در پايگاه نظامي رها كرده اند تا مانند اردك شكار شوند؛ شرايط خدمت آنان نامناسب است و من درخواست مي كنم كه همه سربازان را از خدمت معاف كنند. فكر نمي كنم كسي وجود داشته باشد كه بخواهد نزد خانواده اي اسرائيلي برود تا به آن ها خبر دهد يكي از فرزندانشان كشته شده است.

مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیستها به غزه و شهادت ده ها شهروند فلسطینی، برای نخستین بار مواضع صهیونیستی را در تل آویو و قدس هدف قرار داده است.

رعب و وحشت از پاسخ مقاومت به تجاوزات نظامیان اشغالگر به حدی است که اکثر شهرک نشینان و مسئولان رژیم اشغالگر روزهای اخیر را در پناهگاه های زیر زمینی سپری کرده اند.





پربیننده ترین خبرها