هلاکت پنج عضو جبهه النصره و افزایش اختلافات تروریست ها

هلاکت پنج عضو جبهه النصره و افزایش اختلافات تروریست ها
شنبه 8 دی 1397 - 08:56

اختلاف میان گروه های تروریستی در شمال سوریه با هلاکت پنج عضو گروه تروریستی 'تحریرالشام' (جبهه النصره سابق) افزایش یافت.

العالم - سوریه

پنج عضو گروه تروریستی جبهه النصره روز جمعه در اطراف روستای تلعاده در شمال استان ادلب سوریه توسط افراد ناشناس کشته شدند.

پس از این عملیات، گروه تروریستی النصره، انگشت اتهام را به سوی گروه تروریستی نورالدین الزنکی از اعضای گروه تروریستی موسوم به جبهه آزادیبخش ملی نشانه رفت.

جبهه النصره تهدید کرد انتقام قتل این افراد را خواهد گرفت.

از سوی دیگر سخنگوی گروه تروریستی موسوم به جبهه آزادیبخش ملی در بیانیه ای اعلام کرد که گروه نورالدین الزنکی نقشی در این قتل ها نداشته است.

'ناجی مصطفی' خواستار تشکیل کمیته ای مشترک برای تحقیق درباره ترور اعضای جبهه النصره شد.

اتهام زنی تروریست ها نسبت به یکدیگر ادامه داشت که خبر قتل 'ایاد الطوباسی' ملقب به ابوجلیبیب الاردنی از فرماندهان اصلی گروه تروریستی حراس الدین و مسئول سابق جنوب سوریه در جبهه النصره نیز منتشر شد.

وی هنگام تلاش برای فرار از استان ادلب کشته شده است.

با افزایش تهدیدهای گروه تروریستی تحریرالشام(جبهه النصره) شیوخ و مفتی های تروریست ها نیز برای آرام کردن فضا نیز وارد گود شدند.

عبدالله المحیسنی و عبدالرزاق المهدی با صدور بیانیه هایی اعلام کردند که در آستانه عملیات ارتش ترکیه در منطقه منبج، جامعه نیازمند اتحاد گروه های مسلح برای ورود به این منطقه است.

این گروه ها تاکنون بارها به بهانه های مختلف باهم درگیر شده اند و با توافق هایی، درگیری میان آن ها به طور موقت متوقف شده است.

آخرین دور درگیری های گروه های تروریستی جبهه النصره و نورالدین الزنکی اکتبر گذشته در مناطق گسترده ای از شهرک های غربی استان حلب درجریان بود و پس از بارها توافق و نقض توافق توسط دو طرف، متوقف شد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها