رزمایش ایران و افزایش هراس صهیونیست ها

رزمایش ایران و افزایش هراس صهیونیست ها
يکشنبه 28 آبان 1391 - 13:58

رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4 که با مشارکت ارتش، سپاه پاسداران و بسيج مستضعفين در مساحتي بسيار گسترده از کشور صورت گرفت، با به نمايش گذاشتن قدرت پدافندي هوايي ايران، اشغالگران صهيونيست را به تأمل جدي واداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، " تسفی یحزکیلی" تحلیلگر مسائل راهبردی شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص تصریح کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 با ابعادی بسیار گسترده و با مشارکت 8 هزار سرباز صورت گرفت.

وی افزود: یک هفته پیش یک فروند پهپاد آمریکایی با پشت سر گذاشتن حریم هوایی بین المللی از طریق خلیج فارس وارد حریم هوایی ایران شد. سامانه پدافندی ایران به محض شناسایی این پهباد آن را هدف قرار داد، ولی پهپاد آمریکایی موفق به فرار شد.

تحلیلگر صهیونیست ادامه داد: ایرانی ها در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 همه نیروهای رزمی خود را بسیج کرده بودند. آنان در این رزمایش از سه سامانه راداری پیشرفته ساخت داخل رونمایی کردند.

از سوی دیگر، "حمزه البشتاوی" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) در شبکه العالم تصریح کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه آمریکا را نیز از قدرت پدافندی ایران غافلگیر کرد.

وی گفت: آمریکایی ها با درک این واقعیت که قدرت نظامی ایران، قرارگاه ها و جنگ افزارهای نظامی آنان را در منطقه در معرض تهدید قرار می دهد، به شدت نگران منافع خود در منطقه هستند.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش اخیر رژیم اسرائیل را در خصوص هرگونه اقدام خودسرانه علیه ایران دچار تردید کرد.



پربیننده ترین خبرها