دونالد ترامپ پوستر جدید از خود منتشر کرد

دونالد ترامپ پوستر جدید از خود منتشر کرد
جمعه 14 دی 1397 - 10:16

ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- در حساب کاربری خود پوستری جدید از وعده های انتخاباتی اش منتشر کرده است.

العالم - آمریکا

پایگاه اینترنتی یو اس ای تودی نوشت: دونالد ترامپ در حساب اینستاگرامی اش پوستر جدیدی با الهام از فیلم "بازی تاج و تخت" از خود منتشر کرد که روی آن عبارت "دیوار در راه است" در کنار عکسی از خودش نوشته شده است.

وی قبلا و همزمان با از سر گیری تحریم ها علیه ایران، پوستری را با این مضمون ولی با عبارت "تحریم ها در راهند" منتشر کرده بود.

یکی از وعده های انتخاباتی ترامپ در دوران انتخابات کشیدن دیوار حائل در مرز با مکزیک برای ممانعت از ورود مهاجرین بوده است، سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ شامل سایر کشورها نیز می شود اما در مورد مهاجران مکزیکی با اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه، ازجمله اصرار بر دیوار کشی در مرز مکزیک و آمریکا و همچنین استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب پناهجویان درصدد جلوگیری از ورود مهاجران از مرز مکزیک به آن کشور است.

نمایندگان مجلس آمریکا که اکثریت آنها دموکرات هستند مخالف کشیدن دیوار در اطراف مکزیک هستند، دموکرات‌های مجلس نمایندگان تأکید می‌کنند طرح آنها برای بازگشایی دولت هیچ بودجه‌ای برای احداث دیوار حائل در نظر نخواهد گرفت. نمایندگان حزب رقیب و کاخ سفید به همین دلیل گفته‌اند تصویب این طرح کمکی به حل اختلافات نخواهد کرد. کاخ سفید قبل از آغاز رأی‌گیری در مجلس نمایندگان بر سر طرح یاد شده آن را به وتو تهدید کرده بود.

پربیننده ترین خبرها