هشدار دموکرات ها به ترامپ درباره احداث دیوار مرزی

هشدار دموکرات ها به ترامپ درباره احداث دیوار مرزی
دوشنبه 17 دی 1397 - 11:39

دموکرات ها به ترامپ هشدار دادند در صورت تلاش براي اعلام حالت فوق العاده ملی،با چالش های قضایی مواجه خواهد شد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره؛ دموکرات ها در آمریکا در حال هشدار دادن به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در ارتباط با احداث دیوار مرزی هستند.

بر اساس این گزارش، آنها اعلام کردند اگر ترامپ تلاش کند در ارتباط با احداث دیوار مرزی با مکزیک حالت فوق العاده ملی اعلام کند، با چالش های قضایی مواجه خواهد شد. ترامپ اعلام کرده است اگر کنگره بودجه پنج میلیارد و ششصد میلیون دلاری پیشنهادی او را برای احداث دیوار در مرز مکزیک تصویب نکند، چنین اقدامی را انجام خواهد داد. بن بست بر سر روند تأمین مالی این دیوار سبب تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا شده است . اکنون سومین هفته است که دولت آمریکا در تعطیلی به سر می برد. این روند همچنین سبب شده است هشتصد هزار کارمند دولت حقوقی دریافت نکنند.

ترامپ در سخنانی گفت: "مقامات باید خود را با شرایط تطبیق دهند. آنها می دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما شمار زیادی از این افراد صد در صد با اقداماتی که من انجام می دهم موافق هستند. این تعطیلی (دولت) می تواند فردا به پایان برسد و همچنین می تواند برای مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد. این موضوع به دموکرات ها بستگی دارد."

صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها