جریان "عمل اسلامی" بحرین در بیانیه ای؛

جنایات آل سعود هیچ فرقی با اقدامات تروریستی و جنایتکارانۀ صهیونیست ها ندارد/ تحقیقات سازمان ملل درباره جنایات رژیم "اُمَوی صفت" آل سعود در یمن و شهر القطیف آغاز شود

جنایات آل سعود هیچ فرقی با اقدامات تروریستی و جنایتکارانۀ صهیونیست ها ندارد/ تحقیقات سازمان ملل درباره جنایات رژیم
سه شنبه 18 دی 1397 - 23:30

جریان "عمل اسلامی" بحرین امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: خاندان جنایتکار آل سعود 5 جوان را در حمله به مناطق الجش و ام الحمام در شهر القطیف به شهادت رساندند.

العالم - عربستان

خاندان جنایتکار آل سعود که از چند سال پیش سیاست سرکوب را علیه مردم شهر القطیف درپیش گرفته است، در تازه ترین جنایت خود با کمک عوامل خود صبح دیروز دوشنبه به مناطق الجش و ام الحمام در شهر ستم دیده القطیف حمله و این مناطق را محاصره کرد سپس به گلوله باران منازل مسکونی پرداخت و عوامل این خاندان کینه توز وارد این منازل شدند و اخبار اولیه نشان می دهد که در این حمله 5 جوان شهید شدند و تعدادی دیگر بازداشت شدند.

این جنایت در حالی انجام گرفت که سومین سالگرد اعدام شهید سرافراز اسلام آیت الله شیخ نمر و هم قطارانش فرارسیده است . جنایات آل سعود هیچ فرقی با اقدامات تروریستی و جنایتکارانۀ رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین ندارد.

جریان "عمل اسلامی" جنایت وحشیانۀ عوامل آل سعود را محکوم می کند و از سازمان ملل متحد و سازمان های حقوقی می خواهد که تحقیقاتی را درباره جنایاتی که رژیم "اُمَوی صفت" آل سعود در یمن و شهر القطیف از چند سال پیش تاکنون مرتکب می شود، آغاز کنند.

جریان " عمل اسلامی " از ملت بحرین و همه آزادیخواهان جهان می خواهد که جنایات وحشیانه و بازداشت های رژیم خونریز آل سعود را محکوم کنند و با خانواده های شهدای گرانقدر ابراز همبستگی کنند.

یاد شهدای جنایت اخیر آل سعود و همۀ شهدای بحرین جاوید باد و رژیم های جنایتکار آل سعود و آل خلیفه خوار و نابود باد.

پربیننده ترین خبرها