دیدار نتانیاهو و ترامپ قبل از انتخابات پارلمانی آتی رژیم صهیونیستی

دیدار نتانیاهو و ترامپ قبل از انتخابات پارلمانی آتی رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 20 دی 1397 - 07:55

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دو هفته قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام رژیم صهیونیستی در تاریخ 9 آوریل آینده با هم دیدار می کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم"، این دیدار بنیامین نتانیاهو و ترامپ در جریان سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا برای مشارکت در کنفرانس سالانه لابی یهودی آمریکا "آیپک" در واشنگتن ـ پایتخت آمریکا ـ برگزار خواهد شد.

این روزنامه به نقل از مسئولان صهیونیست نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که این خبرها هنوز نهایی نیست، اما یکی از مسئولان نزدیک به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد که «نتانیاهو همیشه در کنفرانس سالانه آیپک سخنرانی می کند و بر اساس برنامه وی قصد دارد امسال نیز به واشنگتن سفر کند؛ هر چند که زمان برگزاری این کنفرانس به انتخابات پارلمانی نزدیک است.»

هنوز مشخص نیست که نتانیاهو و ترامپ در جریان کنفرانس اقتصادی داووس در اواخر ماه ژانویه جاری دیدار خواهند کرد یا نه؛ چرا که موسسه فدرال آمریکا همچنان بسته است و این وضعیت می تواند منجر به لغو مشارکت ترامپ در کنفرانس داووس شود.

یک مسئول آمریکایی هم در گفتگو با روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" اعلام کرد که «ما تا این لحظه هیچ خبری برای اعلام کردن نداریم.»

گفتنی است که بنیامین نتانیاهو طی هفته جاری در جریان سفر "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا به فلسطین اشغالی، با وی دیدار و اعلام کرد که اسرائیل از آمریکا می خواهد که حاکمیت اسرائیل بر بلندی های اشغالی جولان را به رسمیت بشناسد. دو طرف همچنان آمادگی آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه و حضور ایران در این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها