نماينده جنبش جهاد اسلامي در ايران:

نظارت فلسطین در سازمان ملل کم اهمیت است

نظارت فلسطین در سازمان ملل کم اهمیت است
جمعه 10 آذر 1391 - 19:08

العالم، تهران - نماينده جنبش جهاد اسلامي در ايران، پذيرفته شدن فلسطين بعنوان دولت ناظر در سازمان ملل متحد را كم اهميت عنوان كرد.

"ناصر ابوشريف" روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، گفت: پذیرفتن فلسطين به عنوان دولت ناظرغیر عضو در سازمان ملل امتياز زيادي براي مردم فلسطين محسوب نمي شود، چنانكه از سال 1974 سازمان آزادي بخش فلسطين هم ( در سازمان ملل) به رسميت شناخته شد.
نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران، افزود: اين اتفاق ممكن است تا حدي به نفع فلسطين باشد، اما اگر در ازاي اين اقدام قرار است به رژيم صهيونيستي امتیازاتی داده شود به اعتقاد ما اين اتفاق گامي منفي بوده است.
ناصر ابوشريف درباره مخالفت آمريكا با درخواست فلسطین در سازمان ملل، گفت: ايالات متحده هميشه موضع خصمانه اي نسبت به ملت فلسطين داشته است، به همین دلیل واشنگتن برای حمايت كامل از رژيم اشغالگر مخالفت خود را با درخواست فلسطینی ها اعلام کرد.
وی ضمن تاكيد بر ضرورت بی اعتمادی به آمريكا و دشمن دانستن آن خاطرنشان كرد: قدرت آمریکا درحدي نيست كه عرب ها نتوانند برآن غلبه كنند؛ واشنگتن دچار بحران مالي شديد است و بايد از اين فرصت براي اعمال فشار به آمريكا استفاده کرد.
نماينده جنبش جهاد اسلامي در ايران،گفت: سياستمداران نبايد مصالحه را قرباني مصالح خود كنند و ملت فلسطين بايد براي مقابله با طرح يهودي سازي و شهرك سازي رژيم صهيونيستي برنامه دفاعي يكپارچه اي داشته باشد.
30-10:47

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها