رییس جمهوری گرگان را به مقصد تهران ترک کرد

رییس جمهوری گرگان را به مقصد تهران ترک کرد
سه شنبه 25 دی 1397 - 15:40

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر دو روزه به گلستان، با بدرقه مسوولان ارشد استان در فرودگاه بین المللی گرگان این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح روز گذشته 24 دی در قالب سفر استانی به گلستان وارد فرودگاه قدس کلاله در شرق این استان شد.
رییس جمهوری پس از ورود به فرودگاه کلاله راهی ورزشگاه تختی شهر گنبدکاووس شد و با مردم استان که از صبح در این مکان حاضر شده بودند، دیدار کرد.
دکتر حسن روحانی برنامه های کاری خود در این سفر را با عزیمت به گرگان و شرکت در نشست فعالان اجتماعی و فرهنگی و بهره برداری و آغاز عملیات طرح های اجرایی استان به صورت ویدیو کنفرانس از گرگان و نشست با علما و روحانیان شیعه و سنی پیگیری کرد.
دکتر روحانی صبح امروز سه شنبه مرکز طرح تحول سلامت استان گلستان در شهر گرگان با هزینه افزون بر 910میلیارد ریال را افتتاح و در نشست شورای اداری استان و مصاحبه با خبرنگاران استان شرکت کرد.
به گزارش ایرنا، در این سفر دو روزه شماری از معاونان و ورزا از جمله وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، اطلاعات، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان محیط زیست، رییس جمهوری را همراهی می کردند.
در این سفر 586 طرح و پروژه در حوزه های گوناگون و در شهرستان های گلستان بهره برداری و تفاهم نامه 20 هزار میلیارد تومان برای توسعه این استان امضا شد.
نخستین سفر رییس جمهوری به گلستان آذر 93 انجام شده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها