صهیونیست ها تعدی به فلسطینیان را تشدید کردند

صهیونیست ها تعدی به فلسطینیان را تشدید کردند
چهارشنبه 22 آذر 1391 - 13:09

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به دفاتر سه سازمان غیردولتی فلسطینی، رایانه های این دفاتر را مصادره کرده، پرونده ها و اسناد حقوقی مربوط به اسیران را از بین بردند.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، صدها تن از نیروهای اشغالگر صهیونیستی بامداد دیروز، سه شنبه به دفتر موسسه رسیدگی به امور اسیران و حقوق بشر " الضمیر " و دفتر سازمان های مردم نهاد و مقر اتحادیه کمیته زن فلسطینی یورش بردند.
" سحر فرانسیس " رئیس موسسه رسیدگی به امور اسیران و حققوق بشر " الضمیر " گفت: حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به موسسه حقوق بشری الضمیر، مساله تازه ای نیست، آن ها بارها به این موسسه حمله کرده اند. در واقع صهیونیست ها از یک سال پیش تاکنون به صورت برنامه ریزی شده به این موسسه حمله می برند.
وی افزود: آن ها ابتدا، یکی از وکلای فعال در موسسه الضمیر را بازداشت کردند و در زمان اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان در سال 2011 ، از ملاقات او با اسیران جلوگیری کردند. آن گاه جلوی ورود رئیس این موسسه یعنی عبداللطیف غیث به اراضی اشغالی را گرفتند.
رژیم صهیونیستی از دو هفته پیش از شناخته شدن فلسطین به عنوان کشور ناظر غیر عضو در سازمان ملل، تجاوزات خود را ضد فلسطینی ها شدت بخشید و به یورش ها و بازداشت های پراکنده شهروندان و فعالان فلسطینی دست زد و ساخت شهرک های صهیونیست نشین را سرعت بخشید و اکنون حمله به سازمان های حقوقی و حقوق بشری را که برخی از آن ها وابسته به سازمان ملل نیز هستند، در دستور کار قرار داده است.
" علام جرار " رئیس موسسه سازمان های مردم نهاد در این خصوص به شبکه العالم گفت: این یورش ها حاوی پیام هایی برای سازمان های فلسطینی است و به آن ها اعلام می کند که به سبب اعلام همبستگی با اسیران یا همراهی با ستاد تحریم اسرائیل یا دیگر فعالیت های این سازمان ها مستوجب مجازات هستند.
سربازان رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه(21 آذر ماه) به دفتر سه سازمان غیردولتی فلسطینی در شهر رام‌الله حمله کردند.
11-18:38
26

پربیننده ترین خبرها