جام ملت های آسیا؛

قدوس: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت

قدوس: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت
پنج‌شنبه 27 دی 1397 - 09:52

لژیونر تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی شدن صعود این تیم به عنوان تیم نخست گروه چهارم به مرحله حذفی جام ملت های آسیا، گفت: سوت های زیاد داور، موجب کند شدن جریان بازی شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی ایران پس از کسب تساوی بدون گل مقابل عراق در سومین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های 2019 آسیا، موفق شد با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.
سامان قدوس بازیکن ایرانی باشگاه آمیان فرانسه در پایان این مسابقه، اظهار داشت: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت، اما ما تمام تلاش خود را برای ارائه بازی قابل قبول به کار بستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه جو ورزشگاه بسیار مثبت بود و این مساله به زیبا شدن مسابقه کمک کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران ایرانی بسیار زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم توانسته باشیم با ارائه یک بازی هجومی، آنها را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به محبوبیت خود میان هواداران ایرانی اظهار داشت: تصور نمی کردم با این سرعت میان هواداران محبوب شویم و مطمئن باشید تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی های خود را برای مردم ایران انجام دهم.
به گزارش ایرنا، قدوس در خصوص شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا تصریح کرد: هنوز برای فکر کردن به این مسابقه و برگزاری جشن قهرمانی زود است.
بازیکن تیم فوتبال آمیان فرانسه در خصوص غیبت خود در دیدار مقابل پاری سن ژرمن اظهار داشت: مهم نیست و در حال حاضر خوشحالم که برای ایران به میدان می روم و امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها