اعتصاب کارکنان حمل و نقل عمومی، پایتخت ایتالیا را فلج کرد

اعتصاب کارکنان حمل و نقل عمومی، پایتخت ایتالیا را فلج کرد
پنج‌شنبه 27 دی 1397 - 15:32

اعتصاب 24 ساعته کارکنان بخش حمل و نقل عمومی، شهر رم پایتخت ایتالیا را فلج کرد و هزاران مسافر در پایتخت ایتالیا سرگردان شدند.

العالم ـ اروپا

شهر رم از صبح امروز (پنجشنبه) شاهد برگزاری اعتصاب یک روزه حمل و نقل عمومی است جایی که ترافیک های بسیار سنگین برخی مناطق پایتخت را فلج کرده است.
دو خط متروی رم از ساعت 8:30 به وقت محلی (11 به وقت تهران) کاملا متوقف و دو خط دیگر فعالیت خود را به حداقل رسانده اند. این در حالی که کارکنان و رانندگان اتوبوس ها، تراموا و قطارهای شهری به طور کامل دست از کار کشیدند.
برای شهروندانی که هر روز از حمل و نقل عمومی برای جابجا شدن استفاده می کنند، صبح امروز تبدیل به یک کابوس شد و هزاران مسافر در سطح شهر سرگردان مانده اند.
اتحادیه های کاری "Orsa" و "Usb" دلیل برگزاری این اعتصاب را بهبود شرایط کاری، امنیت و سلامت کارکنان و رانندگان حمل و نقل عمومی اعلام کردند.
به گزارش ایرنا، برگزار کنندگان اعتصاب امروز قصد برگزاری اعتصاب دومی را برای روز دوشنبه داشتند که ظاهرا لغو شده است.
در شهر رم پایتخت ایتالیا 75 درصد از مسافران شهری با استفاده از 384 خط اتوبوس و قطار شهری جابجا می شوند. این خطوط شامل 7068 ایستگاه می شود که در مجموع 3 هزار و 571 کیلومتر را تحت پوشش دارند که با استفاده از 2715 وسیله نقلیه، 132 میلیون مسافر را در سال جابجا می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها