قدردانی «اسماعیل هنیه» از نخست‌وزیر مالزی

قدردانی «اسماعیل هنیه» از نخست‌وزیر مالزی
شنبه 29 دی 1397 - 12:37

رئیس دفتر سیاسی حماس پیامی به نخست‌وزیر مالزی فرستاد و از مخالفت این کشور با سفر ورزشکاران رژیم صهیونیستی برای شرکت در مسابقات «پاراشنا» قدردانی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، با ارسال پیامی به «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی، از مواضع وی در جلوگیری از ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور (مالزی) قدردانی کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین آنلاین»،‌ هنیه اعلام کرد این اقدام، نشان‌دهنده موضع تاریخی و حقیقی مالزی در حمایت از ملت فلسطین است که به صورت روزانه تحت جنایت‌های رژیم اشغالگر قرار دارند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه موج عادی‌سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی را خطرناک خواند و از مالزی در رد عادی‌سازی روابط با این رژیم قدردانی کرد.

وزیر خارجه مالزی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد، این کشور از این به بعد دیگر میزبانی برنامه‌ای را که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشند، نخواهد پذیرفت.

«صیف‌الدین عبدالله» تأکید کرد، دولت مالزی در برابر محرومیتی که علیه ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت‌های پاراشنا اعمال شده، تسلیم نخواهد شد.

رقابت‌های قهرمانی پاراشنای جهانی که قرار است در ماه جولای در مالزی برگزار شود، حکم مجوز ورود برای بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را دارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها