حمله به غیر نظامیان نشان ازناتوانی متجاوزان در میدان مبارزه است

حمله به غیر نظامیان نشان ازناتوانی متجاوزان در میدان مبارزه است
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 16:53

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تداوم حملات متجاوزان و مزدوران علیه غیر نظامیان یمنی را نشان از ناتوانی آنان در میدان های نبرد دانست.

العالم - یمن

محمد البخیتی تاکید کرد، ادامه حملات به مناطقی در صنعا ثابت کرده است متجاوزان در پی نابود کردن هر آنچه که نیاز زندگی مردم محسوب می شود هستند و برای رسیدن به این هدف تنها به محاصره کشور بسنده نکرده اند بلکه در پی نابود کردن زیرساخت ها به ویژه زیرساخت های مدنی اند.

وی افزود:« این ذات کشورهای متجاوز به یمن، به ویژه عربستان است که وقتی در میدان رویارویی نظامی ناتوان می مانند غیر نظامیان را هدف قرار می دهند. اگر آنان در حمله به صنعا صداقت داشتند و به قول خودشان کارگاه ساخت پهپادها را هدف قرار می دادند سعی نمی کردند قبل از آغاز حمله، در این زمینه اطلاع رسانی کنند. مناطقی که در صنعا مورد حمله قرار گرفت همان مناطق و مراکزی است که پیش از این نیز مورد هدف قرار گرفته بود . آنان در این حملات، کارگاهها و منازل مردم را هدف قرار دادند و شاهدان نیز گواهی می دهند مناطقی که بمباران شده اند چیزی جز منازل مردم و کارگاهها نبوده اند. این حملات بیانگر آن است که متجاوزان هر آنچه را که برای مردم یمن نیاز زندگی است هدف قرار می دهند.»

پربیننده ترین خبرها