نمایندگان قانون بودجه سال 97 را اصلاح کردند

نمایندگان قانون بودجه سال 97 را اصلاح کردند
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 10:23

نمایندگان مجلس شورای طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور را برای تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحاتی تصویب کردند.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس موادی از طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان را اصلاح کردند.
نمایندگان در بند 6 ماده واحده این طرح، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را موظف کردند حداقل 50 درصد سود سهام و مالیات علی الحساب پیش بینی شده این قانون را تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری پرداخت کند.
نمایندگان در بند 7 ماده واحده این طرح، به سازمان برنامه و بودجه کشوراجازه دادند از محل منابع جدول تبصره 14 نسبت به تامین و پرداخت حق بیمه سهم دولت، کلیه رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری تا مبلغ بیست و دو هزار میلیارد ریال اقدام کند.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس همچنین در بند 8 ماده واحده این طرح تصویب کردند: در راستای حکم ماده 23 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی مکلفند بر اساس قراردادهای منعقده از یکم اردیبهشت 94 کلیه تسهیلات پرداختی موضوع حکم فوق را در صورت پرداخت اصل و سود جریمه ها و وجه التزام تاخیر تادیه دین را بخشوده و از تاریخ سررسید بدهی تا تاریخ تسویه سود به صورت ساده محاسبه می شود و بدون انتصاب جریمه 6 درصد تولید می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها