شلیک ۳ موشک زلزال ۱ ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

شلیک ۳ موشک زلزال ۱ ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 19:42

رسانه‌های یمنی از شلیک ۳ موشک زلزال ۱ به مواضع مزدوران عربستان در نجران خبر داد.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف "السدیس" واقع در نجران را با سه فروند موشک زلزال 1 و تعدادی خمپاره هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش در پی این حملات موشکی و توپخانه‌ای شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی کشته و زخمی شده اند.

وقتی عربستان "المهره" یمن را به استانی جنگ زده تبدیل کرد

عربستان سعودی استان المهره یمن را به استانی جنگ زده در تمام سطوح تبدیل کرده است و این در حالی است که این استان کاملا از کانون درگیری‌ها دور است.

روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس در مقاله‌ای درباره اوضاع استان المهره یمن که توسط متجاوزان سعودی و اماراتی اشغال شده است، نوشت که اوضاع اقتصادی در استان المهره به دلیل محاصره توسط عربستان دچار فروپاشی شده است.

این روزنامه به نقل از ساکنان محلی نوشت: با وجود اینکه سعودی‌ها از طرح‌های توسعه‌ای در المهره دم می زنند، اما در عمل مرزها را مسدود کرده اند.

اعتراضات در استان المهره یمن از آوریل گذشته علیه متجاوزان سعودی و اماراتی آغاز شده و مردم خواهان خروج اشغالگران متجاوز هستند.

چند روز قبل رسانه های خبری گزارش دادند که عربستان سعودی، نیروهایی از ملیت‌های غیریمنی به استان المهره یمن آورده و از سوی دیگر مانع پیوستن شهروندان المهره به نیروهای نظامی و امنیتی شده است.

سعودی‌ها همچنین سلاح سبک، متوسط و سنگین به المهره برده و در میان گروه‌های مشکوک توزیع کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها