مرکز آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا:

53 کشته و زخمی در تیراندازی های شبانه روز گذشته

53 کشته و زخمی در تیراندازی های شبانه روز گذشته
پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 - 19:28

59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 14 نفر کشته و 39 نفر زخمی شده اند.

العالم - آمریکا

مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا اعلام کرد ­بر اساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 14 نفر کشته و 39 نفر زخمی شده اند.

در یکی از موارد گزارش شده در شهر "لکسینگتون" در ایالت کارولینای شمالی دو نوجوان زخمی شدند. تیراندازی در شهر بروکلین در ایالت نیویورک نیز به زخمی شدن چهار نفر منجر شد. حال یکی از زخمی ها وخیم گزارش شده است. تیراندازی در شهر پترسون در ایالت نیوجرسی نیز دو زخمی در پی داشت. در حادثه ای در شهر کلولند در ایالت اوهایو نیز یک نفر کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس پس از دریافت گزارش تیراندازی به محل حادثه مراجعه کرده است و هنوز جزئیاتی درباره علت حادثه منتشر نشده است. تیراندازی در شهر لیتل راک در ایالت آرکانزاس به زخمی شدن دو نوجوان پانزده و هفده ساله منتهی شد.

16 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 174 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 41 نفر کشته و 100 نفر زخمی شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها