پیام جبهه آزادی بخش فلسطین به سردار قاسم سلیمانی

پیام جبهه آزادی بخش فلسطین به سردار قاسم سلیمانی
جمعه 26 بهمن 1397 - 08:53

جبهه آزادی بخش فلسطین، پیامی به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال کرد.

العالم - ايران / سیاسی

جبهه آزادی بخش فلسطین با این پیام ،حمله زشت به نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران را محکوم کرد.

جبهه آزادی بخش فلسطین، این حمله تروریستی بزدلانه را انتقام گیری از راه پیمائی های میلیونی مردم درچهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی های جمهوری اسلامی ایران در 40 سال از عمر انقلاب دانست.

متن پیام جبهه آزادی بخش فلسطین به شرح زیر است :

سردار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروهای سپاه قدس

سلام علیکم و رحمه الله

خداوند متعال در کتابش فرموده است :

"لن یضروکم الا اذی و ان یقاتلوکم یولوکم الادبار ثم لا ینصرون"

با کمال تاثر و تاسف، خبر انفجار تروریستی اتوبوس حامل نیروهای سپاه قدس پاسداران توسط مزدوران دستگاه جاسوسی رژیم استبداد و استکبار جهانی را که در حال انجام ماموریت برقراری امنیت در مرزهای شهر زاهدان بود، دریافت کردیم.

این حمله تروریستی بزدلانه؛ انتقامی از راه پیمائی های میلیونی مردم ایران در بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همه شهرها و روستاهای ایران و انتقام از پیروزی های بزرگ انقلاب اسلامی طی 40 سال از عمر طولانی اش بود که هدف از آن اعمال فشار بیشتر بر ایران اسلامی و از بین بردن اعتماد به رهبر فرزانه ایران در اوج پیروزی های انقلاب بود.

سردار سلیمانی (خداوند به شما طول عمر بدهد)

این اقدامات تروریستی تکفیری؛ جمهوری اسلامی را از مواضع خود و سپاه پاسداران را از ماموریت هایش در تعقیب تروریست های تکفیری در هرنقطه از جهان منحرف نخواهد کرد.

ما مطمئنیم و باور داریم نیروهای شما این تکفیری های تروریستی را تعقیب خواهند کرد و پناهگاههای آنان را در هر نقطه ای که از آنجا نفوذ کرده و در آن پناه گرفته اند هدف قرار خواهند داد تا آنان را ریشه کن کنند و همه بشریت را از اقدامات شرورانه آنان رهایی دهند.

این ضایعه را به جنابعالی؛ فرمانده سپاه پاسداران و خانواده های شهدا تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال می خواهیم آنان را با انبیا، اولیا و شهدا در بهشت خود جای دهد، که خوب هم نشینی دارند.

انا لله و انا الیه راجعون

برادر مبارز شما احمد جبریل

دبیر کل جبهه آزادی بخش فلسطین فرماندهی کل

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها