دولت ارمنستان حادیه تروریستی زاهدان را تسلیت گفت

دولت ارمنستان حادیه تروریستی زاهدان را تسلیت گفت
جمعه 26 بهمن 1397 - 13:09

نخست وزیر، رییس جمهوری و وزارت خارجه ارمنستان در پیام های جداگانه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی زاهدان این حادثه را به رییس جمهوری ایران تسلیت گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در پیام تسلیت خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان نوشت: «با کمال تاسف و تاثر، از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله انتحاری به اتوبوس در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدیم. در رابطه با این واقعه غم انگیز مراتب تسلیت و همدردی خود را به جنابعالی و ملت دوست ایران ابراز نموده و برای خانواده ها و بستگان قربانیان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»
رییس جمهوری ارمنستان هم در پیامی با خانواده های بازماندگان حادثه جاده خاش-زاهدان ابراز همدردی و این واقعه را به رییس جمهوری ایران تسلیت گفت.
«آرمن سرکسیان» در پیام خود آورده است:«در این لحظات دشوار مراتب همدردی خود را خدمت جنابعالی، خانواده و خویشاوندان جانباختگان ابراز می نمایم و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»
وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان هم در حساب توییتری خود ضمن ابراز تسلیت از حادثه تروریستی، با خانواده های جان باختگان این حادثه ابراز همدردی کرده و برای آنان به دلیل تحمل این حادثه دردناک صبر و استقامت آرزو کرده است.

در حمله تروریستی چهارشنبه شب (24 بهمن ماه 1397) به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان که گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت آن را برعهده گرفت، 27 تن از کارکنان سپاه به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها